poniedziałek, 8 lutego 2010

Miał być kolejny szal

na wesele ale pomyślałam ze może by tak dla odmiany chusta.
Swallowtail Lace Shawl – podobał mi się od dawna i pewnie machnę jeszcze taki w wersji zimowej ale ten jest wyjątkowo wersja letnia z DLG – cuuuuuuudowna włóczka, a szal lekki jak piórka, jak tylko nadarzy się okazja to go zważę bo zostało mi jeszcze z pół motka
Obraz 272
 Obraz 280 Obraz 283
na przekór zimie kolejna robótka też będzie letnia -
siateczkowa tunika – jak oczywiście wyjdzie bo robiona jest metodą prób i błędów po raz pierwszy zresztą wiec trzymajcie kciuki ;)
Obraz 270
ponieważ zbliżają się Walentynki a większość z was dzierga i wyszywa jakieś serduszka to ja jako akcent walentynkowy dodałam trochę różu na blogu  ;)

9 komentarzy:

  1. Rany, jaka piękna jest ta chusta!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna wyszła ,a włóczka faktycznie mega wydajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zastanawiał się jak by wyglądała chusta z DLG i proszę jest.
    Bajeczna leciutka i cudna.
    Jakimi drutami robiłaś?
    I czy można uśmiechnąć się o wzorek?
    marzena@police.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Lacrima -pocztą wzorek już poszedł ale gdyby ktoś jeszcze był zainteresowany to wzór znalazłam tutaj http://knitting-club.blogspot.com/2010/01/swallowtail-shawl.html

    OdpowiedzUsuń
  5. chusta jest cudna. W takich chwilach żałuję, żem nie "drutowa"...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta, podobną robiłam z Luny, ale nie do końca byłam zadowolona i się zniechęciłam. Ale znów mnie korci, żeby coć w estońskim stylu wydziergać... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już pisałam na forum ale tu powtarzam - chusta poprostu piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta!!!
    Jakoś mi uciekł link do twojego bloga po zmianie tła. Muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem :)