Topik

zawsze coś mi wyskoczy nieplanowanego tak jak ta tunika, która w zamyśle miała być sukienką, ale jak to często bywa już w trakcie dłubania plany uległy zmianie :)
ob 045     ob 041 ob 044 
kordonek perle sztuk 3, szydełko nr 2 i 3,rozmiar 38/40,
na czarnym podbiciu lepiej widać wzorek ale na białej bluzeczce też super się prezentuje :)
zastanawiam się jeszcze tylko czy ją wystawić na sprzedaż czy zostawić, hmm
miłego dnia dla wszystkich tu zaglądających a ja wracam do zaplanowanych robótek

Komentarze

  1. Piękna ta tunika, ależ ty masz tempo powstawania prac, podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. rety, niezły przerywnik:)
    Przeciez to tyle dłubaniny z takiej cienizny. Piękna tunika - ja bym jej za nic nie oddała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika super! Ty chyba masz szydełko z turbodoładowaniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuniczka ś∟liczna, żal się rozstawać z takim cackiem ale ile można mieć w szafie ręcznie robionych siuchów..? jak za dobre pieniądze to się rozstań z nią ..a jak ma byc niedoceniona przez kogoś to lepiej niech zdobi twoje cialo ..Pozdrawiam TUE_

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta tuniczka, bardzo fajnie wyszła. A Perle nie jest odrobinę za twarda na takie letnie ciuszki? Zawsze mam obawy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tuniczka śliczna,tempo niesamowite,niby żal z takim cackiem się rozstawać ale jak tak szybko machasz szydełkiem to następna sobie zrobisz:)pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała tuniczka...:-) Takich przerywników cudnych to ja proszę jak najwięcej...;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem