czwartek, 28 czerwca 2012

Ogoniasty

celownik pomógł ;)
jakby ktoś potrzebował poganiacza to wypożyczę :))))
mmm 337
udało mi się skończyć ogoniastego, którego robiłam w ramach testowania przepisu od Mao 
zeszło mi z nim prawie miesiąc, no ale wełenka cienka, druty też to miało prawo ;) :)
przepis prosty i pewnie niedługo się ukaże u Mao więc pilnujcie :)
no i tylko foty jeszcze marnej jakości bo na szybko robione, jak się zrobią lepsze to podmienię ;)
wełna – 2 motki Linate Gold (melanż – w jednym kolorze nie znalazłam) ; druty – 3,5
tak prezentuje się zapięty – można by i pasek do tego użyć ale nie miałam akurat ;)
mmm 340 mmm 341
w zwisie luźno też niczego się prezentuje  ;)
miałam obawy co do tego luzaka bo różne wypowiedzi o nim czytałam, ale już wychodne w nim zaliczyłam i jestem zadowolona
dlatego dementuje pogłoski że to tylko sweterek dla młodych dziewczyn ;) :)
mmm 344 mmm 345 mmm 346
teraz chwilę odsapnąć i kończę robótkę z archiwum X

26 komentarzy:

  1. Świetny :)) Kolor dobrałaś perfekcyjnie, bo extra w nim wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie nie dobierałam tylko nie miałam wyboru, ale dziękuję :) ;)

      Usuń
  2. Najfajniej, to kolor włosów dobrałaś :)))
    Jakoś tak bardziej w nieco ciemniejszych Cię kojarzyłam, a tu jasna letnia kreacja od stóp do głów :) Naprawdę pięknie, optymistycznie i niemal dziewczęco. Ale w jak najbardziej pozytywnym tego określenia znaczeniu. Rewelacja!
    Sweterek też idealnie do tej kreacji pasuje.
    I kolor i styl. Nawet paski interesująco się na nim ułożyły. Był wart poświęcenia tych 2 miesięcy.
    Oby sprawdził się w użytkowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpędziłam się - nie 2 mies., tylko prawie miesiąc, ale jak dla mnie, to i roku byłby wart!
      Tylko kto wytrzymałby dzierganie rok jednego sweterka? :)
      Co innego frywolitki ;)))

      Usuń
    2. chyba nikt, miesiąc to tez długo, dobrze ze mecze były to jakoś uradziłam ;) :)

      Usuń
  3. Foty na szybko robione ale ciekawe. Co do ogoniastego rewelacyjny tez chcialam testować ale nie załapałam sie więc bedę filować opis u Mao na blogu bo CHCĘ tez takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudo oj cudo :) jak odsapnę to machnę jeszcze jeden :)))

      Usuń
  4. Fajny!!! Też taki chcę, będę czekać na opis u Mao.
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu :))) Zarąbiasty jest ten ogoniasty:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale odlot ! Świetny ! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje dziewczyny :) cieszę się ze wam się spodobał, włóczka też jest fantastyczna, lejąca, wydajna i na dodatek niedroga, więc naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ci wyszedł ten ogoniasty. Pozdrowienia dla osobistego poganiacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całuski dla poganiacza przekazane :)))))))))

      Usuń
  9. Super! Bardzo szybko go zrobiłaś! Ja swojego też dziergam ale mi to zajmie jeszcze jakiś czas.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee tam szybko miesiąc zeszło ;)

      Usuń
  10. sliczny sweterek w pieknym kolorze..bardzo ci w nim ladnie...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszedł świetnie!
    Gdzie znalazłaś włóczkę? Ja się oszukałam i nie wpadła mi w oko...

    Jestem też przerażona bo moje testowanie utknęło w połowie rękawa :( Muszę odstawić na bok pracę zawodową i wziąć się za dłubanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wełenkę kupiłam taką jak polecała Mao, dorwałam jedyne dwa motki w lokalnej pasmanterii :)

      Usuń
  12. ..ogoniasty prezentuje sie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinkus aż mam ochotę machnąć jeszcze jednego tak mi przypadł do gustu :)

      Usuń
  13. Pierwsze słyszę aby ogoniasty był zarezerwowany dla młodych dziewczyn ;) Wg mnie to fason baaardzo uniwersalny!
    Twój wygląda super!

    OdpowiedzUsuń

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem :)