poniedziałek, 30 lipca 2012

Nie odpuszczam szydełku ;)

mimo ostatniej porażki, bo to nie była wina szydełka ;)
po raz kolejny musze więc powtórzyć ze połowa sukcesu to dobrze dobrana włóczka do danego projektu
wiskoza poszła grzecznie na półkę bo dobrze muszę przemyśleć jakie wdzianko z niej zrobić, musi być to coś luźnego – jeżeli macie jakieś pomysły i podpowiedzi to będę wdzięczna :)
tymczasem w ramach odstresowania postanowiłam przetestować włóczkę o której wspominałam już wcześniej, a mianowicie diva stretch , która zwróciła moją uwagę, poczytałam o niej opinie które były zachęcające i jestem na etapie próbowania :)
pomysłów na nią mam kilka, oto one:
33cbc02c1766 3d0731fcecac 36e6e3684948 71a89d21fd71
479dc0fe8fa12a11ed8b558df15ce51f_1 3260fef109c0 cceb7dc36797
wszystkie te zdjęcia pochodzą z forum od osinek, gdzie można również znaleźć do nich wzory http://club.osinka.ru/topic-56893
o włóczce wyczytałam
Żeby nie powielać tego samego opis ściągnęłam ze strony sklepu, a to dlatego że całkowicie się z nim zgadzam, do testów wybrałam właśnie kilka takich projektów i już na dziś mogę powiedzieć że po kilku próbach, jeden z nich jest w zaawansowanej fazie robótkowej ;) :)
póki co nie zdradzę jednak który, ale proponuję zabawę, który projekt obstawiacie? albo który wy byście wybrały do tej włóczki :)
Jak zabawa to powinna być też nagroda niespodzianka, jakiś drobiazg zrobiony właśnie z tej włóczki :))))

PS> DOPISUJE DUŻYMI LITERAMI - DLA WSZYSTKICH UCZESTNICZEK TEŻ BĘDZIE MAŁA NIESPODZIANKA :)))))))))))))))))))))))))

25 komentarzy:

  1. Właśnie jestem ciekawa jak ta włóczka będzie się sprawować w noszeniu, ja obstawiam na ten biały top bardzo mi się podoba;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na macanta pierwsze wrażenie jest pozytywne ;) :)

      Usuń
    2. Violetta666 ja to myślałam, że będziesz za czerwonym topem. Aniu z zainteresowaniem popatrzę co wyszydełkujesz. Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. to szybciej macham szydełkiem :)))

      Usuń
    4. a nad tym czerwonym też myślałam:)

      Usuń
  2. No tak, Viola mnie już uprzedziła :)) Również stawiam na biały top, a czerwony też wygląda świetnie... :)) Z tej włóczki nic nie robiłam jeszcze, ale czytając wypowiedzi innych, na pewno będziesz zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę że będę zadowolona ;)

      Usuń
  3. Często zaglądam i podziwiam . Z robótek w toku stawiam na białą sukienkę ( to ta druga wg obrazków jw )Ten model szalenie urokliwy na lato. Pozdrawiam cieplutko - elaR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uściślij - na manekinie czy modelce?

      Usuń
    2. Na modelce :) :) elaR

      Usuń
  4. Ja też jestem ciekawa tej włóczki " w praniu" to znaczy jak będzie po praniu. Czy się wyciągnie albo i nie i czy nadal będzie tak przylegała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmmmmm, chyba zaraz namoczę to co już zrobiłam, tak na wszelki wypadek :)

      Usuń
  5. Ach! mnie intryguje ta biala sukienka! i ja obstawiam chociaz pewnie marne sznse:)
    Tez bede na dniach zaczynac na szydelku a uwielbiam takie bluzki wiec dolaczam do obserwowanych blogow!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam cię na moim blogu i zapraszam do częstego zaglądania i komentowania :)

      Usuń
  6. A ja bym zrobiła te białą obcisłą sukienkę (na czarnym manekinie), bo na wieczorowe wyjście byłaby idealna. Nie wiem, czy ta włóczka oddycha, top śliczny, mocno dziurawy, ale w upalny dzień, to jednak coś oddychającego. Ale tak naprawdę wszystkie te modele cudne, a top może być pod marynareczkę.
    O wiem! ta biała obcisła sukieneczka najlepiej sprawdzi właściwości włóczki i to jest argument za. Rób szybciutko, bo umieram z ciekawości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje szydełko od wczoraj dostało turbodoładowanie ;) :)

      Usuń
  7. łoj ta sukienka niebieska - ostatnie zdjęcie....albo biały topik -drugie zdjęcie...prześliczne te projekty wynalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a obstawiam czerwony... seksowny top:))) sama by go zrobiła...kiedyś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale czerwone są dwa i chyba oba seksowne ;)

      Usuń
    2. Ten na ciemnoskórej modelce:)wg bardzie sexi:))

      Usuń
  9. Ja obstawiam białą sukienkę, tą na modelce!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja niebieska sukienke..robilam i mysle,ze z tej wloczki tez by byla piekna..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem :)