Chusta z resztek

Tak ją nazwałam bo zebrałam kłębuszki wełenek jakie mi zostały z innych chust i zrobiłam sobie kolorową chustę :)
tu oryginał, który służył za wzór
a to moja wersja
xx 134
xx 133
Chusta jest spora i ciężko ją bez pomocy drugiej osoby “obfocić” w całości dlatego póki co pokazuję w kawałkach :).
Nie muszę chyba dodawać ze w planie jej absolutnie nie było, ale jak zaczęłam robić porządki w pudełkach to proszę co wyszło. :)
Pewnie zrobię jeszcze jedną tylko w brązach, bo mam jeszcze trzy małe kłębuszki, które jakby połączyć to będzie kolejna chusta z resztek.  ;)
Miłego dzionka bo pogoda nadal cudowna :).

Komentarze

  1. Pięknie wygląda kolorki się tak ładnie spasowały super chusta:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dopasowałaś te "resztki" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super resztkowa chusta :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności ta chusta
    renbig

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta :)
    W dużej mierze zawdzięcza to trafnemu doborowi kolorów - u Ciebie te kolorki świetnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolory! Bardzo mi się Twoja chusta podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna:))) A kolory bardzo energetyczne, w sam raz na jesień.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. super wykorzystanie resztek:) ale jakbys tego nie napisała to myślałabym, że specjalnie zakupiłas włóczki do tego projektu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna chusta, zachwyca kolorami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna chusta :-)
    Jakie piękne kolory - idealne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje wam za pochwały, jakoś mi się te kolory zgrały :))))
    sama jestem zadowolona ogromnie z efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wyszła. Znakomicie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kolory! Wiwat porządki, jeśli za ich sprawą powstała taka piękna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszła bardzo ładnie a może jakiś mały kursik przy robieniu następnej powstanie?? pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna milusia a te kolory.
    Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu przecudna!!!a te kolory!!ah!!wzdycham z zachwytu;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem