Szydełkowe lato

pod takim hasłem spędziłam lato
pokaże tylko w wielkim skrócie bo dziergadła się rozjechały i jeszcze nie od każdego otrzymałam zdjęcia

dla córci tunika na plaże z garden 3 motki robiona siatką 


dla siostry tunika robiona na widełkach i szydełku fotka z komórki więc jakość słaba jak dostane lepsze zdjecia to podmienię 


dla siebie mala firaneczka robiona wzorem z ananasów prosto nici stokrotka


jeszcze jest sukienka szydełkowa ale chwilowo nie dotarły jeszcze fotki ;)

pozdrawiam dziś deszczowo - też potrzebny był ten deszczyk :))))))))

Komentarze

  1. cudnie, jednak firaneczka mnie urzekła najbardziej,

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli lato 2013 bedziesz pamiętac jako szydełkowe. Same fajne dziergadła i ja dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne rzeczy super wyglądają pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta firaneczka i bluzeczka fikuśna, a sukienka akurat na plażę :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwona sukienka wspaniała :-) Ale to po części zasługa ślicznej modelki.
    Białą bluzeczka cudna.
    Zachwyciła mnie firanka - uwielbiam ananaski :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem