Sweterek z szydełkowymi rękawami

 miało być szydełko i druty - jest 
miało być w jednym kolorze - jest
miało być kobieco - ten warunek chyba też został spełniony :)

więcej nie napiszę tylko pokażę :)




włóczka tasiemkowa - kupiona na allegro - niestety bez metek wiec niewiele na temat składu mogę powiedzieć, oprócz tego że świetnie się zgrała z drutami nr 4 i szydełkiem nr 3,5 :)

jestem z niej bardzo zadowolona, posiada lekki połysk, po namoczeniu bluzeczka nie zmieniła kształtu ani się nie rozciągneła :)

powiem tylko że jest tego więcej więc pewnie jeszcze udziergi z tej włóczki tu się będą przewijały ;)



 pozdrawiam jesiennie :)

Komentarze

  1. Piękny sweterek, energetyczny, kobiecy, oryginalny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję GaMa - miała właśnie być kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka wygląda bardzo kobieco :))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzeczka. Do twarzy Ci w tym kolorku.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ale to akurat modelka ją prezentuje ;) :)

      Usuń
  5. to prawda kobieca w każdym calu
    super

    OdpowiedzUsuń
  6. OJ przywołałaś wspomnienia ,bardzo podobny miałam ale mój tak ładnie się nie prezentował !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może to skłoni Cię do nowego udziergu w podobnym stylu ;)

      Usuń
  7. Świetny! I bardzo kobiecy ! Pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta bluzeczka, że nie wspomnę już o modelce.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie wykonania drutami i szydełkiem. Ciekawy kolor włóczki. Nie robiłam jeszcze z takiej włóczki, omijałam nawet podgląd a tu zaskoczyłaś mnie. Prezentuje się świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włóczka zaskoczyła nawet mnie, miałam obawy ale niepotrzebnie, na żywo prezentuje się o wiele lepiej

      Usuń
  10. Bardzo seksowny!!!Czerwień jednak coś w sobie ma!!!:) Bardzo ładna modelka!!!{Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. modelka przyszła w gości i zostało to od razu wykorzystane ;) :)

      Usuń
  11. Prześliczna bluzeczka i niteczki super 3 kolorki bardzo mi wpadły w oko- ten połysk przypomina mi kalinkę - udane zakupy :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj udane udane - teraz tylko dorobić sobie jeszcze dwie łapki dodatkowe ;) :)

      Usuń
  12. no bardzo kobiecy sweterek :)
    kolor jeszcze to podkreśla! piekna praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - kolor to połowa sukcesu - zawsze to powtarzam ;)

      Usuń
  13. Witam, wszystko, co napisane w poście, potwierdza się z naciskiem na kobieco
    ;-)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem