Podwójna opaska

ponieważ zostało mi wełenki z czapki a wzór też już miałam w pamięci poszłam za ciosem i zrobiłam opaskę
tak samo zaczynałam jak czapkę
- najpierw łańcuszek na szydełku
- potem nabrałam oczka na druty
 - zrobiłam kilka rzędów oczkami prawymi i na brzeg zrobiłam ząbki
 - potem trzy rzędy prawymi i zaczęłam mój wzorek
- po zakończeniu wzorku znowu 3 rzędy prawymi i ząbki
- spod robiłam jednolitą wełenką oczkami prawymi

gdy część spodnia miała już tyle samo rzędów co wzorek zdjęłam oczka z łańcuszka na drut i zszyłam obie części metodą grafting
bardzo dobrze pokazała i wytłumaczyła jak to się robi Iwonka - 


i oto moja opaska - strona lewa

 strona prawa
 i opaskę prezentuje balonowa głowa :)

miłego jesiennego dziergania :)

Komentarze

  1. też chcę taką ,podoba mi się,fajna :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. to do dzieła ;) link do wzoru podałam, dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna! muszę sobie taką zrobić do biegania, w komplecie z mitenkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi !!!Opaska to coś co potrzebuję :)!!! Bardzo fajny wzorek!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super w sam raz na taką pogodę jak teraz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem