Akcesoria na drutach

ponieważ ostatnio niedomagam zdrowotnie więc na dzierganie czasu mało, ale ma się ku lepszemu
w końcu udało mi się skończyć dla siebie czapkę i mini chustę...jeszcze tylko coś na łapki

na pierwszy ogień czapka - miało być szybko i prosto - no i tak się robiła, 

gdyby ktoś chciał opis to zaglądajcie

http://www.ravelry.com/patterns/library/the-piper-cloche

dane: druty nr 5, lima 1 motek

guziki czarne - takie miałam i przyszyłam, w zamyśle były czerwone, jak tylko zakupię to podmienię -jak myślicie?


a do kompletu baktus o którym też już było u mnie tutaj  więc podaje tylko link 
wzór -http://www.ravelry.com/patterns/library/leftie
 
dane: druty nr 5, 3 motki limy zielonej i 1 motek czerwonej



gdyby ktoś chciał jakiejś pomocy w dzierganiu takiej czapki lub chusty to chętnie odpowiem na emaila

pozdrawiam was jeszcze jesiennie 

z ostatniej chwili... są  i rękawiczki :)

Komentarze

  1. A ja nie umiem tej czapki zrobić. Komplet śliczny!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplecik i do twarzy Ci w nim.
    Zdrówka życzę. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. Czapka jest wyjątkowa, baktus przeuroczy. Do wykonania tego szaliczka przymierzam się od dawna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają te czarne guziki szyte czerwoną nitka, wydaje mi się że z czerwonymi bedzie przesyt:)) bardzo fajnie się całośc prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podoba się tak, jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplecik. Każdy ma swoje zdanie, ja bym jednak poszła w czerwone guziki, albo ciemny szary żeby się odznaczały. Pozdrawiam serdecznie Magda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zeżąrło mi komentarz. Aniu wracaj do zdrowia stop guziki raczej ciemno szare jak zaproponowała moja poprzedniczka komentująca stop całusy dla synusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu - całusy to ja mu zawsze chętnie :))))) choć to już kawał chłopa ;)

      Usuń
  9. Ja bym poszła w czerwone - świetny zestaw kolorów! Czerwień bardzo fajnie zawsze ożywia szarości :) Świetny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten komplet pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję wam moje drogie za podpowiedzi i wskazówki oraz pochwały ;) :)
    gdyby któraś chciała taki komplet sobie zrobić, to chętnie służę pomocą na emaila bo teraz wszystko opatentowane ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladny komplecik,pewno zaintersuje sie chusta i poprosze o porade-
    ponadto zycze powrotu do zdrowia.
    ela

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie Ci w nim,Bardzo ładny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny komplecik - pomysłowa czapka z tymi guzikami i ten baktus obłędny :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie bomba ,guziki tak jak jest ,wydaje mi się ,ze czerwone sie pogubią ,ale tylko wydaje ,co innego wyobraźnia co innego zobaczyć gotowy wyrób.Zdrowiej i wracaj do sił .

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny komplecik:) jeśli mogę się wtrącić ,to guziczki jak by były szare bo ciemny kolor zagłusza czerwień.Czerwone ,będzie za dużo czerwieni:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny i twarzowy komplecik.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny komplecik ! :D Ja bym zostawiła jak jest, znaczy czarne guziki :D wystarczy, że są one przeszyte czerwoną nitką, takie małe przełamanie jednolitości j i komplet wydaje się żywszy bo choć cały jest super to z czerwonymi guzikami może się całość "zlewać" i wyjść "mdło" a tak MA TO COś ;)
    Pozdrowionka serdeczne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super komplecik :) Połączenie szarości z czerwienią jest rewelacyjne!!! A ta chusta mnie strasznie ciekawi jak się ją dzierga :) Może kiedyś jak znajdę chwilkę czasu to się odezwę :) Pozdrawiam
    ps.mi też się podoba z tymi guzikami :)
    Ale z czerwonymi pewnie również będzie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. I tym sposobem masz świetny i bardzo ładny komplet na zimę :) Pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny komplet i jeśli mogę wypowiedzieć się w sprawie guzików, to nic bym nie zmieniała :) Zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny i gustowny komplecik. Kolory dobrane super, mi się podoba tak jak jest teraz,z tymi guzikami. One chyba bardziej ożywiają ta czapkę niż czerwone.Ale zawsze można spróbować z czerwonymi i będzie całkiem nowa czapka. Baktus jest piękny, chciałabym taki sobie zrobić, ale coś mi nie wychodzi, czy mogłabym prosić o opis. Pozdrawiam gorąco i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  24. SUPER Aniu komplecik uroczy........
    pozdrawiam Cię serdecznie i składam już życzenia świąteczne
    WSZYSTKIEGO DOBREGO, WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
    pa pa całuję Tereska B. z Ciechanowa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem