Moja wygrana :)

no i koniecznie muszę się pochwalić bo dotarła do mnie dziś przesyłka od Basi - http://barbaratoja.blogspot.com/

a w niej same dobre rzeczy :)
Basiu - ogromnie dziękuję raz jeszcze

wygrałam u Basi książkę do haftu matematycznego na który od dawna mam ochotę no i teraz nie ma wyjścia, muszę popróbować :D

ale muszę Wam powiedzieć, że jestem przerażona, bo jak zobaczyłam kilka karteczek od Basi już wyszytych - to ja nie dam rady!!!!

to jest tak misterna robota, że jestem pełna podziwu dla Basi paluszków, fotki nie oddają tego całego uroku karteczki :)

Basiu dziękuje tez za Mikołajka :)
a czekolada zaraz będzie dodatkiem do kawusi :)



dawno nie byłam w tak dobrym nastroju, chodzę a gęba sama mi się śmieje ;) :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem