Sweter



pogody słonecznej nadal brak ale na tyle ciepło, że można na tarasie się powyginać do foty  :)

Znowu zakupiłam spontanicznie wełenkę, bez specjalnego zamysłu bo ........OKAZJA......... a niech to.....ale wełna kolorystyką zrobiła swoje, wiec sweter długi, maksymalnie prosty, bez udziwnień na wycieczki rowerowe i spacery   :)

Robiony od dołu prosto w kawałkach, dopiero od pachy wszystko razem raglanem w górę. 
Wykończenie u góry sciągacz  - 1lewe-1 prawe przekręcone
Makiety robione wzorkiem - 1 rząd prawe-lewe, 2-4 rząd oczka prawe po prawej stronie robótki. Dzięki temu robótka mi się nie zwijała. Na bokach małe rozcięcie i szycie tylko na bokach. 

Dzięki temu, że dół robiłam w kawałkach mogłam trochę ugrzecznić paseczki żeby układały się podobnie. Natomiast na górze, gdzie robiłam wszystko razem na okrągło to paski poszalały i jak im się zachciało tak się ułożyły ;)

Ale takie życie -raz człek musi być grzeczny i zdystansowany, raz może zaszaleć i spontanicznie się zachować ;) :)

dane - wełna superwash CIAO (420m w 10dg) druty nr 3,25 - poszło 3 motki i trochę następnego

po namoczeniu oczka same się ułożyły, szkoda że się tylko na ten jeden kolor zdecydowałam, ale może się jeszcze taka okazja trafi, kto wie  ;) :)

z powodu braku mojej młodej modelki sweter prezentuje sama ;)

najpierw detale- choć na tym pstrokatym to słabo widoczne 







 mój fotograf się uśmiechał to ja też musiałam ;)


z wełenki jestem bardzo zadowolona, sweter jest lekki, ale grzeje jak należy i jest miły w dotyku, w sumie zakup spontaniczny, ale tym razem wyszedł mi na plus ;) :)

bawcie się dobrze na długiej majówce 

ps. czeka mnie dziś podróż samochodem na tylnym siedzeniu, więc do torebki zabieram kolejną robótkę gdzie wełenka znowu robi swoje ;)


Komentarze

  1. Też kupiłam tą włóczkę, bo promocja i w ogóle;) każdy pretekst jest dobry :D
    Widzę, że w sweterku fajnie się te wzorki układają. Ładnie wyglądasz i to nie tylko zasługa sweterka :)))
    Miłego weekendu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez skromność nie zaprzeczam ;) :) :D ciekawa jestem jaki kolor wybrałaś? :) wzajemnie fajnego wypoczynku :)

      Usuń
  2. Sliczny sweterek i Ty w nim pieknie wygladasz, udanej majowki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś śliczna i spontaniczna na zdjęciach. Idealnie wyszłaś ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sweterek? ;) no ale jak się ma takiego fotografa to można się powygłupiać ;) dzięki

      Usuń
  4. Jest boski!!! nie wiedzialam ze skarpetkowa tak ladnie wychodzi w sweterku...no i modelka ma niezla figurke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiałam jak to wyjdzie ze skarpetkowej a tu proszę :)

      Usuń
  5. Klasyka jest zawsze najlepsza, z resztą przy tak wielkim kolorystycznym bogactwie, nic innego tu nie było sensu pchać:) Piękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko czy tego bogactwa nie za dużo? :) bo ja ogólnie to wolę jeden kolor a tu proszę i to w paski ;)

      Usuń
  6. Wyglądasz świetnie w sweterku i powinnaś mieć więcej takich fantastycznych zdjęć:) Włóczki nie znam ale wygląda interesująco:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z włóczką mam pierwszy raz też do czynienia, ale jestem pozytywnie zaskoczona :) a zdjęć więcej jest ale nie do publikacji bo za bardzo się gibałam i robiłam durne ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładny sweterek, też kupiłam tą włóczkę, nie mogłam przepuścić takiej promocji ;) Fajnie układają się kolorki, bardzo podoba mi się twój udzierg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawam jaki kolorek wybrałaś bo na czerwony zestaw się nie zdążyłam załapać :)

      Usuń
  8. Podoba mi się i to bardzo!!!! Moje kolory. Z rekami nieco lepiej, ale chyba jeszcze z tydzień zaczekam nim znów chwycę druty.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziwo wróciłam do fioletu po latach i nawet mi się to podoba :) zdrówka niech łapka szybko wraca do sprawności :)

      Usuń
  9. Ten sweterek też bardzo mi się podoba ale dziergasz w takim tempie, że ten czarny zupełnie nie załapał się na mój komentarz pełen zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chwilowe akurat więcej wolnego było :)cieszę się że się podoba ten czarny bo to mój ulubiony :)

      Usuń
  10. Ślicznie razem wygladacie☺ Ja też skorzystałam z tej promocji i tez z przeznaczeniem na sweterek. Zazdroszczę tempa w jakim powstają Twoje prace, dla mnie to nieosiągalne ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to rób szybciutko- ta wełenka normalnie sama sunie po drutach - robi się z prawdziwa przyjemnością :)

      Usuń
  11. Wspaniały sweterek.
    Ależ masz tempo dziergania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny sweter i pięknie leży!!! Nie dziwię się,że skusiłaś się kolorami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem zaskoczona efektem bo pasków unikam :)

      Usuń
  13. Ha,ale fajnie dziewczęco się prezentujesz!A tyłka nie jedna dwudziestolatka może Ci zazdrościć!Sweterek w paski poziome ,a wysmukla-czary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D moja droga nie darmo się tak męczę 3 razy w tygodniu ;) - mówisz pupa że poszła w górę? córka tez mi to mówi ;) :) to jutro znowu od rana ćwiczonka :D

      Usuń
  14. Wspaniały sweterek :-) Cudne kolory - paseczki układają się doskonale - bardzo mi się podobają :-)
    Fantastycznie wyglądasz w swoim sweterku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, kobiecy i ciekawy melanżowy sweterek, chciałoby się rzec-piękny w swej prostocie. Na pewno bardzo przydaśny i trafiony w pogodę, którą właśnie mamy. Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam słabość do pięknych wełenek :):)
    Świetnie w nim wyglądasz i bardzo zgrabnie.
    W włóczkach melanżowych lubię właśnie to, że nie trzeba wymyślać kto wie jakich wzorów;- prosto jest najładniej.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem