Maszynowy sweterek

Wszyscy albo prawie wszyscy teraz pokazują prezenty i ozdoby świąteczne, więc ja postanowiłam w tym roku, że nie będę wyjątkiem i tez kilka pokażę :) ;)

zacznę jednak od prezentu zrobionego dla ...............Siebie  :D

włóczka to Greta Multi Natura (10dg - 410mt)  z firmy Bafpol, w ramach podziękowania za testy :)

sama wybrałam i sama zrobiłam, ale na maszynie dziewiarskiej ( knitting machine) , ponieważ ręka nadal boli i muszę ją jednak oszczędzać :(

Włóczka jest bardzo wydajna, na sweterek wyszło mi 3 motki 

W melanżach stawiam zawsze na prostotę i taki sobie sweterek zrobiłam :)
długi - szeroki luzacki ;)

Robiłam od góry metodą na C, potem tylko zszywanie i gotowe, na dole rozcięcie, tył lekko dłuższy od przodu

niestety chyba będę o niego toczyła wojnę z córką, bo jak założyła do zdjęć to już do pracy w nim pojechała :)

włóczka niesamowicie miękka i miła, do tego ciepła - mimo że ma w składzie 65% akrylu a tylko 35 % wełny to jeszcze ją sobie zafunduje w innym kolorze :)




 mały poślizg ;)


 do następnego wpisu - buziaki dla Was  ;)




Komentarze

  1. Aniu, sweterek jest fantastyczny i nie dziwię się, że jest o niego wojna... kto wygra?
    A mnie ciekawi jeszcze ta maszyna dziewiarska... możesz powiedzieć coś więcej o niej... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Reniu o maszynie to niewiele bo to taka bardzo prosta - moda 23 -do gładkich oczek :) a co byś konkretnie chciała wiedzieć?

      Usuń
  2. Sweterek w swej prostocie - fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) prawda ze prostota gorą? zawsze to powtarzam ;)

      Usuń
  3. Wspaniały sweter cudnie nitka się układa i nic dziwnego że każdy by go chciał mieć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś będziemy się musiały nim dzielić ;) :)

      Usuń
  4. Śliczny, lubię takie połączenie kolorystyczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny. I pięknie układają się kolory :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem