Cykl świąteczny.........

tym razem zróbmy wspólnie pierniczki bo to już pora, żeby zdążyły do świąt nabrać mocy urzędowej ;)

oczywiście to pierwsza tura, jeszcze mam w planach trochę popierniczyć i ładnie udekorować te wszystkie pierniki w tym tygodniu

ponieważ ja muszę jednak oszczędzać rękę to do roboty zagoniłam moją córkę :)

poniżej podam jeszcze przepis na pierniczki ku pamięci

składniki:

- 2 szkl mąki
- 3/4 szkl cukru
- 2 łyżki miodu
- 1 i 1/2 łyżeczki sody
- 1/2 torebki przyprawy piernikowej
- 1 łyżka masła
- 1 jajko
- 1/3 szkl letniego mleka

Mąka i miód - wymieszać, dodać cukier, soda i przyprawa, dodać masło i jajko
dolewając mleka zagniatać ciasto. 

Ciasteczka piec 15 min w 180*

Dekorować wedle uznania :)

Miłego pierniczenia ;) :)

Komentarze

  1. A miałam nic nie piec, tylko kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu te są bardzo proste w robocie, nawet ja się dałam w to wciągnąć choć przyznaję, ze w kuchni siedzę jak muszę ;) :)

      Usuń
  2. Ja też spróbuję popie...;) dzięki za przepis może wyjdą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na całkiem proste;) Moje ręce też odmawiają posłuszeństwa, ale rąk Ci u nas dostatek, to jakieś się wrobi w pierniczenie;))) Dziękuję za przepis i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak trzymaj, zapewne się ktoś nawinie pod rękę ;) :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem