Czytam

dzisiaj będzie tego sporo bo poniżej przedstawiam Wam stosik, który sobie przygotowałam na styczeń i luty

z robótką w tle, bo pomału w ślimaczym tempie postanowiłam coś tam zrobić ;)

- Katarzyna Łochowska - Czekając na odkupienie - co do tej książki miałam mieszane uczucia, za dużo w jednej książce tego było -  lucyfer, depresja, gwałt, ogry, potępione dusze, gadające drzewa - taki mały misz masz - nie dla mnie książka, ale muszę powiedzieć, że nie mogłam odłożyć na półkę bo trzymała w napięciu no i musiałam przeczytać. 

- Magdalena Kordel - Wino z Malwiną - taki lekki przerywnik - przeczytałam w dwa długie wieczory - sięgnę po następne książki tej autorki

- Isabel Allende - Ripper - Gra o życie - zachęciła mnie do tej autorki na swoim blogu Honorata - czytam pomału, żeby nie zgubić wątku, wciągnęła mnie historia i nie mogę się doczekać kiedy wieczorem znowu po nią sięgnę

czekają na swoją kolej:

- Paulina Hawkins - dziewczyna z pociągu
- Mariusz Zielke - Wyrok - jego chyba nie muszę przedstawiać - nie mogę się już doczekać, kiedy po nią sięgnę :)


robótkowo - czekam na materiały, które zamówiła moja córka na dużą narzutę,  - część już dotarła, reszta mam nadzieję że w tym tygodniu też dotrze:)


w międzyczasie - przykładam to co mam i się zastanawiam - pasuje czy nie? ;)


co o tym myślicie, czy osiołek może mieć morskie towarzystwo? ;)


Komentarze

  1. Ładnie, jak burza z czytaniem :D Niedawno czytałam Dziewczynę z pociągu...Hmmmmmmmmm, tyle mogę rzec :D Osiołki ładne, ale chyba nie pasują ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę mało powiedziałaś albo dużo jeśli chodzi o książę ;)

      Usuń
  2. Mam ochotę na książkę "Dziewczyna z pociągu", choć opinie różne, jak zresztą przy każdej książce. Podziwiam Twoje umiejętności krawieckie. Maszynę mam mam, ale korzystanie z niej nie jest moim ulubionym zajęciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do osiołka i koników morskich, mam odmienne zdanie niż przedmówczyni - póki za łby się nie biorą, jest ok ;)

      Usuń
    2. opinie różne tez czytałam, dlatego sama chyba muszę się przekonać co o niej myślę :)

      co do materiałów kolorystycznie za łby się nie biorą, bardziej tematycznie ;)

      Usuń
  3. Szarości z niebieskim ładnie się komponują, więc jak dla mnie jest OK, zwłaszcza że to dwa z moich ulubionych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez je lubię, póki co jestem na etapie zastanawiania się ;)

      Usuń
  4. Plany książkowe ambitne :) Z niecierpliwością czekam, czy ostatecznie osiłek rozgości się w morskim towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wyrok" Zielkego świetny.....
    A osiołek ładnie się skomponuje z rozgwiazdami....może nauczy się pływać..ha,ha...

    Pozdrawiam ciepło....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę, ze mój osiołek świetnie pływa ;) :)a wyrok czytał małżonek wiec ja grzecznie czekałam - teraz moja kolej :)

      Usuń
  6. Najważniejsze, żeby Tobie podobało się połączenie osiołka z morskimi elementami, no i książki też. Wyznaję zasadę - z gustami się nie dyskutuje, bo każdy widzi rzeczywistość inaczej, i to własnie jest piękne :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się towarzystwo osiołka :)
    Niezły zapas książek. Ja teraz raczej słucham. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny stosik Zielke czemu nie i Kordel też ;)
    Co do materiałów nie podpowiem ale te pierwsze mi się podobają oj ciekawa jestem co stworzysz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem