Kobiety



Kiedy nie ma kobiety, brakuje harmonii. Kobieta wnosi coś, co powoduje, że bez niej świat nie byłby taki sam. To ona daje harmonię, która uczy łagodności, delikatnej miłości i sprawia, że świat jest piękniejszy.

Znalezione obrazy dla zapytania kwiaty dla kobiet

Żeby każdy dzień moje drogie zawsze był wyjątkowy - tego Wam życzę :)

- dorzucam swoją listę rzeczy zakazanych do świąt: słodycze, placki i ciasteczka  - za mało?

gdyby ktoś chciał więcej to zapraszam tutaj - http://www.friendsheep.com/2017/03/doj-czyli-doroczne-odchudzanie-jadospisu.html
Brahdeit ma świetny pomysł, ale ja zostanę przy moich skromniejszych planach

do tego dołożę więcej owoców, mniej chlebka - zobaczę czy to wystarczy ;)

Komentarze

  1. Zakazane najbardziej kusi ja wole ograniczać ;) słodyczy mnie nie ciągną ale kawałek ciacha mniam :) Wytrwałości :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też podziwiam zaparcie Brahdeit i siłę woli, ale za to jej się udaje. Nawet próbuję od 1 marca "wychowywać " siebie i ograniczać słodycze, białe pieczywo i najwazniejsze zmniejszać porcje. Ale u mnie to już może setne podejście i ... niestety.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem