środa, 8 marca 2017

Kobiety



Kiedy nie ma kobiety, brakuje harmonii. Kobieta wnosi coś, co powoduje, że bez niej świat nie byłby taki sam. To ona daje harmonię, która uczy łagodności, delikatnej miłości i sprawia, że świat jest piękniejszy.

Znalezione obrazy dla zapytania kwiaty dla kobiet

Żeby każdy dzień moje drogie zawsze był wyjątkowy - tego Wam życzę :)

- dorzucam swoją listę rzeczy zakazanych do świąt: słodycze, placki i ciasteczka  - za mało?

gdyby ktoś chciał więcej to zapraszam tutaj - http://www.friendsheep.com/2017/03/doj-czyli-doroczne-odchudzanie-jadospisu.html
Brahdeit ma świetny pomysł, ale ja zostanę przy moich skromniejszych planach

do tego dołożę więcej owoców, mniej chlebka - zobaczę czy to wystarczy ;)

2 komentarze:

  1. Zakazane najbardziej kusi ja wole ograniczać ;) słodyczy mnie nie ciągną ale kawałek ciacha mniam :) Wytrwałości :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też podziwiam zaparcie Brahdeit i siłę woli, ale za to jej się udaje. Nawet próbuję od 1 marca "wychowywać " siebie i ograniczać słodycze, białe pieczywo i najwazniejsze zmniejszać porcje. Ale u mnie to już może setne podejście i ... niestety.

    OdpowiedzUsuń

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem :)