Narzutka na drutach

zrobiłam - nie dla Siebie, dla Młodej :)
ale jak przymierzyłam to mi się spodobało, więc pewnie Sobie też zrobię, ale nie wiem kiedy, pewnie za sto lat :D

ten robiłam i robiłam, na dodatek zapisek nie mam wiec drugi znowu będę robiła w ciemno .....ech
Młody robił zdjęcia i jakoś tak u wyszło że prawie wszystkie poruszone, a kolor czarny, na dworze szaro buro i ponuro więc musowo zadowolić się tym co wyszło ;)




 niemniej jednak podziękowania się należały dla fotografa ;)


no i przy następnym postaram się robić notatki, ile czego i tak ogólnie - teraz jakieś przesilenie wiosenne mnie dopadło i kicha ;)

Komentarze

  1. Zrób tez sobie, bo świetnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najfajniejsze Basiu w tym jest to, że się opatulić tym można :) kto by pomyślał że mi się spodoba ;)

      Usuń
  2. A jakie to jest praktyczne w noszeniu, sama sie przekonasz.Na jednym chyba nie poprzestaniesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym chciała, żebyś opisała krok po kroku.Bardzo to niby proste, ale jak ktoś nie ma wyobraźni, to sobie nie poradzi, najgorsze jest złożenie tego w całość.
    Będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Mario to będzie ciężko, bo jakoś tak czasu trochę mniej a i czas dziergania za długi, więc po prostu nie pamiętam

      Usuń
  4. Ponczo typowo wiosenne bo wszędzie podwieje;) Teraz mamy taki kichający sezon ale nie długo się skończy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, zrób sobie koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie nakręciłaś tym- już zaczęłam robić z wielokolorowego dropsa "skarpetkowego" techniką ukośną. Mam nadzieję, że wyjdzie fajnie. Jak zrobię to obfocę. Mam zresztą nawet do tego "wykrój", znalazłam w nr 12/2015 Sandry.
    Tyle tylko, że robię innym ściegiem(same prawe) no i robię ukosem.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się nie mogę doczekać, zaintrygowałaś mnie tym skosem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem