Raport nr 7

tu powinnam się ostro uderzyć w piersi...bo zaniedbałam temat okrutnie zarówno z wpisami jak i w życiu realnym
Włosy oczywiście od razu się zbuntowały i pokazały że tak nie można- sam szampon i sporadycznie odzywka nie pomagają, szczególnie że chodzę systematycznie na basen a po nim włosy są strasznie wysuszone i skóra głowy znowu zaczyna się buntować....
Dlatego wracam do wcierek, odzywek i olejków. Poczyniłam dzisiaj odpowiednie zakupy, mam nadzieję że trafiłam dobrze
Odżywka i wcierka bursztynowa większości pewnie dobrze znana, ta ma 0 parabenów i alkoholu dlatego się na nią zdecydowałam - za miesiąc powiem coś więcej :)


Maska do włosów z serii kosmetyków naturalnych - ma działanie nawilżające



Olejek - ten produkt poleciła mi moja córcia - ma przyśpieszać porost włosów - stosuje się 2 razy w tygodniu

Trzy nowe produkty - myślę że wystarczy - cena przystępna bo za wszystko zapłaciłam niecałe 30zł, produkty mają dobre opinie i teraz tylko stosować i czekać na efekty :)

W temacie drutów sweterek leży i czeka na decyzję



włóczki praktycznie już nie ma, zastanawiam się czy: góra pasiasta ma zostać czy nie? rękawy tak jak i góra w paski czy nie? dół obowiązkowo dłuższy trzeba zrobić ;)
pytanie co z tym począć - jak Wam się widzi pasiasta góra? tylko szczerze, nie mam awersji do sprucia tych pasków :)
może jakiś inny odcień zielonego tam wpleść? coś tam znalazłam choć i tak niewiele........


Komentarze

  1. W temacie włosów- przestałam farbować i w nagrodę włosy przestały mi wypadać.Poza tym ścięłam je na króciutko, żeby prędzej pozbyć się tych farbowanych i mieć tylko dwa a nie trzy kolory na głowie- farba i własne w dwóch kolorach- ciemnym i siwym.Poza tym łykam dziennie dwie tabletki Silica, firmy Naturel.Jednym słowem zaczynam upodobniać się do autochtonek.
    Co do sweterka-te kwiatki wyszły cudnie. Ja to bym pewnie zrezygnowała ze swetra z rękawami na rzecz bezrękawnika o przedłużonych nieco ramionach. Bezrękawniki to są też przydatne, do cieniutkich golfów zwłaszcza. Bo sweter golf to z reguły za praktyczny nie jest, lepszym rozwiązaniem jest cieniutki golf i bezrękawnik z nieco przedłużonymi ramionami.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do sweterka całkowicie zgadzam się z Anabell:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paseczki mogą zostać :o) a rękawki zakończ ściągaczem i zostaw takie mini;o)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem