Chusta entrelac

Tempo miałam zawrotne jak na mnie ostatnimy czasy, ale jak złapałam za druty to już przepadło, chusta nie dała odsapnąć. Jak tylko przechodziłam obok robótki to łapałam za druty i dorabiałam jeden kwadracik i w ten sposób 5 dni i chusta gotowa. :)
Dla przypomnienia, wzór to entrelac, robiony od góry do dołu razem z Intensywnie Kreatywną (odsyłam do jej filmików).

włóczka to Amber multi - mikrofibra 100% - poszło mi 1,5 motka może, druty nr 4 albo 5 - no nie mam jak zmierzyć grubości

liść zaczerpnięty z chusty https://www.ravelry.com/patterns/library/dianna

To tyle teraz porządna prezentacja, dawno takiej nie było, Młody zgodził się fotografować. ;) :)









Stwierdziłam że nie będę się ograniczać, bo wszystkie ujęcia mi się podobały.
A teraz grzecznie i powoli wracam do gail.
Miłego wypoczynku dla Was moi drodzy.

Komentarze

  1. Pięknie razem wyglądacie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Entrelaki mają tę magię przyciągania. Robią się szybko i z przyjemnością.
    Chusta wyszła bardzo fajnie, gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Plan w 200% wykonany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, chusta jest przepiekna i zdjecia tez:) Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta piękna a Młody -zdolny fotograf!
    Uwielbiam te filmiki IK, one są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna - wygląda na taka delikatna - uroczo w niej sie prezentujesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna chusta w pięknej kolorystyce. Bardzo ładnie z nią pozowałaś. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta chusta i kolorki bardzo ładnie się rozłożyły w całości,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie piekna chusta i bardzo Ci w niej do twarzy. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i śliczna włóczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem