Chusta entrelac i wakacje

Na wakacjach skorzystałam z okazji i zrobiłam sesję chusty. Kolor nawet pasował do scenerii.............. :)
Jednak jeśli myślicie że łatwo zrobić sesję na bulwarze pełnym ludzi w dodatku kiedy wieje i świeci prosto w oczy to spróbujcie.






Poszłyśmy z córką kilka metrów dalej i już było łatwiej, ale zdjęcia już były robione z telefonu, więc i jakość inna.





Wypoczynek uważam za udany pogoda była w kratkę i to lubię. :) Do domu wróciłam już z chęcią, więc to znaczy że wystarczy leniuchowania.
Więcej o chuście napiszę w następnym poście. Pozdrawiam Was słonecznie i wakacyjnie.


Komentarze

  1. Pieęknie się prezentujesz, ach... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna mam wrażenie ,że zaraz wiatr ją porwie:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta chusta. W moim guście i przede wszystkim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta wyszłą śliczna, letnia, nadmorska, wakacyjna. Idealna na lato i na jesienno-zimowe chandry:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna chusta, swietna sesja. Pozdrawiam slonecznie. Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta piękna :o)
    Tobie, Aniu w niej ślicznie :o)
    Niebieski rządzi ;o) Gdzie nie zajrzę tam widzę niebieski i sama też dałam się skusić ;o)
    Pozdrawiam serdecznie i wakacyjnie :o)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem