Entrelac chusta

Prawie bliźniacze. :)







Sama nie wiem która opcja jest lepsza - czy robić od jasnego koloru do ciemnego czy odwrotnie? Macie swoje typy?
Włóczka YarnArt Flowers - 260g-1000m - druty nr 5

Włóczkę kupiłam raczej z ciekawości i długo się zastanawiałam jaką chustę z niej zrobić. W końcu postawiłam na entrelac, okazało się jednak po zrobieniu pierwszej chusty, że zużyłam dopiero połowę motka, więc od razu dalszy ciąg nitki nabrałam na chustę bliźniaczą. :)

Czy się jeszcze skusze na taką wełenkę typu ombre? Czas pokaże, teraz muszę skończyć przerwaną przed wyjazdem chustę koralikową z lnu.

Dziękuję Wam za miłe słowa pod ostatnim postem i pozdrawiam w klimacie wakacyjnym. :)

Komentarze

  1. Rzeczywiście trudno wskazać na jedną. Obie są ładne, każda inna. Na początku myślałam, że to nowa nitka. Ja też, kiedyś kupiłam włóczkę ombre i długo nie mogłam na nią znaleźć pomysłu. Podoba mi się na kimś, ale sama nie mogłam się zdecydować czego chcę. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie chusty piękne, kolorystycznie mnie się bardziej podoba ta z turkusem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne chusty zrobiłaś :).

    Kolor turkusowy jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę Cię razem z siostrą i obie macie narzucone te chusty. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę na nie kolejny raz i nie wiem, która lepsza. Myślę, że czy zrobisz od jasnego czy od ciemnego, to i tak będą prezentowały się świetnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem