Pomocne linki przy robieniu swetra


Dzisiaj krótki post z linkami do filmików z których często korzystam,  oraz nowego dzięki któremu opanowałam włoskie zamykanie oczek.

ściągacz jak ze sklepu 
zamykanie za pomocą trzech drutów
jak zrobić dekolt
Oraz nowy dla mnie sposób
jak wykończyć dekolt na drutach i włoskie zamykanie oczek 
Muszę powiedzieć, że tylko przez własne lenistwo do tej pory nie poznałam tego sposobu. Teraz już wiem, że to błąd bo sposób jest naprawdę prosty i jedyne czego się obawiałam to tego, że braknie mi nitki.
Teraz sweterek się suszy, niebawem sesja.
Mam nadzieję , że komuś się to przyda i jeśli zrobi sweterek według moich wskazówek to się nim pochwali.






Komentarze

  1. Czekam na sesję bo zapowiada się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za tak pomocne wskazówki. Ładnie wykończony dekolt to wizytówka skończonej pracy. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na końcową sesję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) z uwagą obejrzałam filmy i zapisałam :) Z pewnością nie omieszkam z nich skorzystać ;)
    Czekam z niecierpliwością na sweterek :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem