Kwadraty babuni

Udało mi się zlikwidować w kwietniu 80% resztek kłębuszków. Jupiiii,
ale najpierw kocyk, który nie jest duży, ale dla maluszka wystarczy.  Jeszcze tylko podszyje go od spodu jakąś fajną bawełną i gotowe.

Z kocyka jestem zadowolona, muszę to przyznać nieskromnie. Opanowałam nowy sposób łączenia elementów, do kwadratów na pled, według mnie najlepszy. Może i pracochłonny, ale pięknie wykańcza całość.

Z pozostałych resztek powstał gruby, pstrokaty wiatraczek na szydełku nr 7, przeznaczenie jeszcze bliżej nie znane.
Myślę, że teraz w sezonie letnim będzie bardzo dobrym siedziskiem na tarasie, ławce, huśtawce albo trawie.


Tu bardziej prawdziwe kolory - może też być dywanikiem pod nogi w sypialni, o ile go psina pierwsza nie zarekwiruje.

Najważniejsze że zrobiło się już sporo miejsca na ...nowe .

Życzę Wam udanego majowego wypoczynku, ja pewnie spędzę go w sadzie przy pracy, ale mam nadzieję, też na chwilę wypoczynku, tym razem z drutami.

 

Komentarze

  1. Kocyk uroczy,kocham takie.A taki podkład do ogrodu czy na ławkę zawsze się przyda.Na FB to też jeszcze kwadraty Twoje na jakieś dzieło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kwadraty to luźne sztuki, będą mi potrzebne na warsztaty z szydełkowania :)

      Usuń
  2. Pęknie wykorzystane resztki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze że szybko Anuszka, bo to zawsze problem co z resztek zrobić ;)

      Usuń
  3. Pracuś jesteś, i masz ładne udziergi , a do tego luz w pudełkach. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko - tak mnie naszło i czystki zrobiłam, choć jeszcze tego zostało i pomysły też są, ale dzieciątka brakuje :D

      Usuń
  4. Ja też spędzę wolne dni pracując w ogrodzie. Dywanik świetny do łazienki:) Ale kocyk to cudo:) Świetny dobór kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu, mam nadzieję, że przyszłej mamie przypadnie do gustu i będzie zadowolona z prezentu

      Usuń
  5. Kocyk prześliczny!!!!! A to coś podkładkowego pod siedzenie- tez ładne i zabawne.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się temu, że jesteś zadowolona, bo kocyk jest piękny! Wiatraczek też jest ciekawy. No i zużyłaś resztki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny kocyk Aniu i wspaniałe wykorzystanie końcówek włóczek haha połóż raz na podłodze to właściciel się znajdzie na wiatraczek ;) To wspaniałych nowych nabytków :)
    pozdrawiam i miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem