Bluzka na szydełku


Trzy warunki:
po pierwsze - na maksa prosto,
po drugie - w jednym kolorze,
po trzecie - szybko,
gdyby się udało je spełnić to by było idealnie. :)


Ale i tak jestem zadowolona bo - po pierwsze zrobiłam od góry w całości bardzo prostą bluzeczkę na szydełku.
Po drugie w jednym z moich ulubionych kolorów, drugi kolor wyszedł jako dodatek i też mi przypadł do gustu.
Tylko z tą szybkością nie do końca ...... wyszło.
Skorzystałam z okazji postoju w lesie i szybko poprosiłam o parę fotek, nie bardzo mogłam się ustawić bo fotograf nie czekał. Dopiero na zdjęciach zobaczyłam, że jednak chusta sporo zasłania, ale i tak widać bluzeczkę, więc jest dobrze.





włóczka to yarnart rapido 100%mikrofibra 3 motki, szydełko nr 3

Szydełka nie chowam, postanowiłam że zrobię jeszcze na szydełku sweter rozpinany, ma być skomplikowanie i kolorowo, jak wyjdzie w realu czas pokaże.

Komentarze

  1. Widać, widać, i to bardzo dobrze! Wszystko zrobione perfekcyjnie. Rzędy równiutkie, idealnie dopasowane do figury a kolor do właścicielki:) Śliczna bluzeczka!
    A czasu niestety nie da się zatrzymać ale można go czasami troszkę uszczknąć z innych prac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Anuszka starałam się te słupeczki robić z sercem ;) :) ile razy prułam nie wspomnę buhaha ale zadowolona jestem, bluzeczka nie jest ani za ciasna ani workowata tylko sie fajnie układa :)

      Usuń
  2. Zwykłe słupki, a bluzeczka prześliczna. Jesteś w niej bardzo zgrabna i radosna, kolorystycznie wszystko pięknie dopasowałaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorystycznie Iwonko to nawet chyba nie świadomie, przy zakupie tej włóczki panie w sklepie się ze mnie śmiały bo miałam na sobie siwy płaszczyk i czerwoną chustę i jakie wybrałam kolory na bluzeczkę to widać ;) :)

      Usuń
  3. Ładna bluzeczka. Ciekawe jaki sweter zrobisz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweterek ma być ciekawy, o ile uda się paniom w sklepie dobrać wszystkie kolory o które poprosiłam, powiem tylko że siwego tam nie braknie ;) :)

      Usuń
  4. świetna bluzka a bluzki na szydełko mało kiedy mi się udają, prosta a piękna,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula taką bluzeczka po raz pierwszy robiłam na szydełku intuicyjnie, według zasady jak na drutach, co kilka rządków mierzyłam i robiłam dalej, prucie było w pakiecie :)

      Usuń
  5. Świetna bluzka👍 Kolor bardzo pasuje do Ciebie.
    Zdjęcia bez spiny wychodzą najlepiej...super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunia ja tylko się zawsze staram żeby dzianinka była na pierwszym miejscu, reszta to tylko dodatek ;) :)

      Usuń
  6. Śliczna bluzeczka. Super połączenie kolorów. W prostocie siła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Lucynko - tak wyszło bo siwego było w sklepie po prostu za mało

      Usuń
  7. A najważniejszy tu twój nastrój. I tak niech będzie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu widać doskonale wspaniałą bluzeczkę :) Pięknie połączyłaś kolory i te detale tu paseczek tam, co dodało smaczka całości - cudnie w niej wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci Aniu wspaniałych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem