Torebka na szydełku

Tu was zaskoczę, znowu krótka relacja.
Choć raz nadążam za modą, więc obowiązkowo w mojej garderobie musiała się znaleźć torebka ze sznurka bawełnianego tak bardzo modna w tym sezonie

  W sumie wiele do powiedzenia w temacie nie ma, sznurek 5 mm- dwa kolory, szydełko nr 7 (takie tylko posiadałam) i tyle....


 Anabell jak widzisz włosy całe lato przeważnie upięte bo wygodniej.
 Wszyłam do środka 2 duże zatrzaski, to był dobry pomysł.


Zrobię jeszcze jedną w innej formie, zabawa ze sznurkiem mi się spodobała, nie ukrywam, że korci mnie też dywanik kolorowy ze sznurka, więc kto wie.........

Komentarze

  1. Śliczna torba, śliczna Ty.U mnie brak veny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula ja mam tez przestoje, ale się tym nie martwie, przyjdzie odpowiednia chwila to siadam i robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, zgrabna torba!:) Ja już od dawna przymierzam się do zrobienia takiej ale na chęciach kończy się. Nawet nie mam sznurka !
    Cytrynowy sweterek z poprzedniego posta jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam dwie zrobione i mają swój urok. Twoja bardzo ładna jest😁teraz nic tylko zakupy😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna,! Nawet się przymierzałam do zrobienia, ale na przymierzaniu się skończyło. Bo musiałabym do niej zrobić jakąś podszewkę i zamykane przegródki a to już stanowczo za wiele roboty dla takiego leniwca jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna.
    Też mam taką torbę, ale zrobiona z 5 jest za ciężka, muszę sprawić sobie sznurek nr3 .

    OdpowiedzUsuń
  7. Sznurkiem to się chyba ciężko szydełkuje, ale torba wyszła fajna. Ładna, mocna i wiele się w niej zmieści, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglada intersujaco.Rewelacja :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję debiutu. Wierzę, że jeszcze niejedną "poczynisz", bo sama mam do nich słabość. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem