Amigurumi - miś

Jak jest kocyk to musi być i miś :)
Każde dziecko takiego misia powinno posiadać obowiązkowo, więc wiadoma sprawa, że mój wnusio również.

Bardzo mnie ciekawiło czy da się z włóczki  Opus Aksamitek zrobić misia? No więc mówię, że się da.
Do tego misio jest duży bo robiłam szydełkiem nr 6, no i wiadomo sprawa, że niesamowicie mięciutki, więc spokojnie mogę go wnusiowi podarować.





Na misia zużyłam ok motka z każdego koloru, szydełko nr 6, choć spokojnie można użyć nr 5.
kolory Aksamitka to 249 groszkowy i 1510 popielaty.
  
Pozdrawiam Was wieczorową porą i idę obmyślać czym mogę jeszcze swojego wnusia obdarować.

Komentarze

  1. Śliczny i przemiły miś-przytulasek :D Na pewno będzie miłym prezentem dla wnusia :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest niesamowicie mięciutki, jak robiłam z bawełny to były bardziej sztywne, a ten wiotki i miły :)

      Usuń
  2. Babcia tworzy
    Mój wnuk ma już 11 lat swojego pieska.Pies ma już szyję jak gęś ale to jego Bobik.Swój koc niemowlęcy miał kilka lat.Teraz ma koc z babcinych kwadratów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to miłe jak wiesz, że coś co robiłaś jest użytkowane

      Usuń
  3. Radość posiadania wnuka po prostu z Ciebie promieniuje, na pewno jeszcze bardzo dużo będziesz miała okazji, aby go obdarować przez Ciebie udzierganymi prezentami. Uściski dla babci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko bardzo się cieszę, wnusio wyczekiwany no i pierwszy - wiadoma sprawa :)

      Usuń
  4. Misiaczek super przystojny i świetnie, że mięciusi i wiotki. Ośmiorniczki maluszkowi zrób z tej włóczki. Bo ośmiorniczki już rączkami chwyci, miś jeszcze za duży do chwycenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, tylko ze nie robiłam osmiorniczek, nie mam pojecia czy uradze,,,, :)

      Usuń
    2. Znajdziesz je w sieci, była cała akcja robienia ośmiorniczek dla maluszków.

      Usuń
    3. Chyba zrobię pauze, niech malenstwo podrośnie trochę :) :)

      Usuń
  5. Piękny słodziutki misiaczek, taki w sam raz do przytulenia:)
    Oj będzie teraz się działo na drutach dla Wnusia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten miś 😁a buciki też już zrobione? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nigdy nie robiłam i raczej nie zrobię, może skarpetuszki jak będzie większy ;) :)

      Usuń
  7. Gratuluję zostania babcią. Kocyk i miś są urocze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem