Sweterek dla dziewczynki

Jak same wiecie, obecny czas pozwala nam dziewiarkom tworzyć szybciej to co nam w duszy gra. 
Mnie potrzebne było coś małego i kolorowego, więc zrobiłam sweterek dla dziewczynki w wieku 7 lat. Mam co prawda kiepskie wyczucie rozmiarowe w tym temacie, ale posiłkowałam się kilkoma opisami i mam nadzieję, że wbiłam się w odpowiedni rozmiar ;) :). 
Sweterek powstał z włóczki, której nie znam, zakupiłam jakiś czas temu w lokalnej pasmanterii. 
Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosiła, włóczka jest miła i miękka, robiło się z niej szybko i przyjemnie. 
Dane:
włóczka Bambino Lux Wool - 50g/160m
druty 3,25
pomysł na sweterek własny

wymiary - wskazówki - podpowiedzi :)
- długość całkowita sweterka 44cm, 
- długość do pach 30cm
- długość rękawa 37cm
na korpus nabrałam 156oczek, na rękawy 59oczek, ściągacze mają po 15 rzędów - plisa 82 oczka i 8 rzędów



 zapakowany i gotowy do odbioru :)
Pytanie mam do kogoś kto haft na dzianinie robił, widziałam na jednym z filmików, niestety nie mam linku, jak dziewczyna po wyhaftowaniu wzoru namoczyła sweterek i ta flizelina (ona ją jakoś inaczej nazywała) rozmoczyła się sama w wodzie. Ktoś, coś? Takie magiczne bardzo bym chciała bo wyrywanie tej flizeliny spod haftu to ciężka sprawa. :(

Pozdrawiam Was bardzo ciepło :)
PS. 
mam, mam coś mi zaświtało, jednak zapisałam, podaję linka, może ktoś powie co to takiego i gdzie kupić ..........https://www.lillabjorncrochet.com/2018/11/frida-shawl-and-my-embroidery-on-knit.html

Komentarze

  1. Sweterek piękny, wiosenny o tak trzymać. Ja dalej w skarpetkach siedzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosny wypatruję :) :) a skarpetek nadal nie zaczęłam, hmhm

      Usuń
  2. Bardzo ładny sweterek udziergałaś:) Ja jeszcze takich wyczynów hafciarskich na dzianinie nie dokonywałam więc nie pomogę. Niemniej żywotnie jestem zainteresowana tą dziedziną bo nie wiadomo, kiedy wystąpi taka nagła potrzeba:)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pluję sobie w brodę, ze tego linku gdzieś nie zapisałam, a byłam pewna że go mam, babeczka gadała w innym języku niż polskie, więc pewnie pomyślałam że u nas tego nie dostanę. Może kiedyś przypadkiem jeszcze się na to natknę ;)

      Usuń
  3. Superowy sweterek - też bym była zainteresowana taką flizeliną! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chciałam więcej kwiatów, ale wydaje mi się że tyle wystarczy :)

      Usuń
  4. Takie kolory są nam teraz bardzo potrzebne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj potrzebuje Basiu takich kolorow zdecydowanie :)

      Usuń
  5. A czy wnusiowi też coś będzie z haftem? Cudny sweterek, i to taki jedydny- markowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko, wnusiowi to najpredzej na jesieni cos zrobie, teraz rosnie jak na drozdzach I tylko jest w domu, wiec nie ma takiej potrzeby :)

      Usuń
  6. Można kupić. Znajdziesz pod hasłem fizelina rozpuszczalna.
    Sweterek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz namierzylam, dziekuje, teraz tylko zamawiac.

      Usuń
  7. piękn y sweterek , ile lat ma wnuczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wnusia malutkiego, ma dopiero cztery miesiące :)

      Usuń
  8. Jestem zachwycona Twoim sweterkiem Aniu :0)
    Tyle kwiatuszków ile zrobiłaś w zupełności wystarczy :0) całość jest delikatna, nie przeładowana :0) Cudo :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem