Under Umbrella - test

Miałam okazję i przyjemność przetestować nową chustę Renatki Witkowskiej. 
Muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym, jak bardzo wygodna jest chusta o takim kształcie. Przewaga moich chust to tradycyjnie trójkąty, ale cieszę się, że skusiłam się na inny typ chusty. :)
Chustę tak naprawdę robi się bardzo szybko, opis jak to zwykle bywa u Renatki jest prosty i czytelny. 
Pod parasolem - taka jest polska nazwa tej chusty już od dziś jest dostępna z 20% rabatem - klikamy.
Odsyłam też na bloga Renatki, żebyście zobaczyły jej przepiękne wersje tej chusty, szczególnie chabrowa, która zauroczyłam mnie. :)

Chustę robiłam z Kid Silka Dropsa w kolorze rdzy, będzie dla córki. 
Zresztą same zobaczcie jak do Siebie pasują :)
  










Druty nr 3,75, 3 motki Kid Silka 
Fotek sporo, bo się nie mogłam zdecydować,które wybrać. 
Za oknem piękna pogoda i trochę popadało, ku mojej ogromnej radości. 
Besos  :) 
 

Komentarze

  1. Piękna.Modelka bardzo podobna do mamusi.Sesja śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobna? A to miło 😁 samemu jakoś się tego nie widzi. Dziękuję

      Usuń
  2. Zarówno modelka jak i chusta są cudne. Sesja zdjęciowa bardzo udana:) Świetny kolor a wykonanie pełna perfekcja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuszka bardzo się starałyśmy żeby fotki fajnie wyszły, wiatr nie ułatwiał sprawy 😁

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Co do zwiewności to akurat pomoc wiaterku niezastąpiona 🙂, ale chusta właśnie taką jest lekka i zwiewna, a do tego cieplutka, pozdrawiam 😁

      Usuń
  4. Wszystko bardzo piękne: i modelka , i kształt chusty ładnie się układa, i mamusine wykonanie, no i pogoda dopisała. U nas też dzisiaj trochę popadało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko, dziękuję za dobre słowo. U nas padało dwa dni i dobrze bo jest potrzeba taka. Wypoczywaj i nabieraj sił przez majówkę.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna chusta choć wolę klasyczne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja też większość mam klasyków i tego się trzymam, dlatego byłam zaskoczona z praktyczności tej pelerynki 🙂

      Usuń
  7. Piękna sesja zdjęciowa. Chusta bardzo mi się podoba. Warto jedną mieć inną od klasycznych, z dziurami na środku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszła ta chusta :0)
    Leciutka, cieplutko i do tego wg projektu Reni :0) sama przyjemność :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem