Cardigan w kolorze limonki

Limonkowy sweter dla drugiej córki zrobiony. Dawno już noszony, trochę musiałam poczekać na zdjęcia.

Próbowałam sobie przypomnieć wzór, ale nie zapisałam i teraz przepadło, w sumie prosty i podobny do wzoru pierwszego swetra. (klikamy)

 Włóczka - Alize Cotton Gold (8motków), druty nr 5, robiłam w dwie nitki.






Wiem, że chętnie noszony. Bardzo lubię takie swetry, które szybko można narzucić i otulić się nimi wieczorem. Sama nadal takiego nie mam na stanie. Czas chyba pomyśleć o takim luźnym swetrzysku dla Siebie. :)

 

 

Komentarze

  1. Piękny ten kardigan, śliczna modelka i cudowny plener :-) A na takiej huśtawce chętnie bym się pobujała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś bardzo chętnie, ale z wiekiem mi przeszło, teraz nawet mam lęk, jak patrzę na innych na hustawce. 😅😅 A sweterek bardzo praktyczny 😁

      Usuń
  2. Też zwróciłam uwagę na huśtawkę ;0) jakiś sentyment? ;0)))
    Sweterek cudny i widać, że lubiany :0) i wygląda na to, że chyba będziesz trzeci robiła ;0) wzór, fason i "noszalność" sprawdzona ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁 Z trzecim pewnie zejdzie, bo jakoś chęci poszły w siną dal, 😉

      Usuń
  3. Ojejku, zazdroszczę- głównie tego, że ktoś Jej to zrobił. Ja już nie mam siły robić czegoś dla siebie. Przestałam prawie zupełnie dziergać. A sweter zrobiłaś naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aniu, ja też ostatnio robię mniej i zdecydowanie dłużej. 🙂

      Usuń
  4. Wspaniały sweter, wspaniała mama.Sesja cudowna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁😁 Moja droga bardzo dziękuję za miłe słowa, co do tych cudowności to zdania mogą być podzielone. 😉

      Usuń
  5. Piękny sweter. Ja też chcę podobny sobie wydziergać. Już jestem bardzo blisko oczek początkowych ;-) Ten na pewno mnie zainspirował do szybszego działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób Renatko to może mnie zmotywujesz do zrobienia trzeciego sweterka, tym razem dla Siebie 🙂

      Usuń
    2. Aniu, mam jeszcze pytanie czy robiłaś go od dołu czy od góry? Oraz jak zrobiłaś ten dekolt? Ja już będę zaczynać swój sweter, nie mogę się tylko zdecydować na kształt dekoltu, a twój mi się podoba.

      Usuń
  6. Świetnie dopasowałaś kolor i fason swetra, a właściwie płaszczyka do modelki. Wygląda to pięknie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, sweter to pomysł córki, ja tylko machałam drutami. 😉

      Usuń
  7. Mam już kilka takich swetrów i polecam. Kolor boski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kolor wybierała córka, ale też mam ochotę na limonkowy sweterek ;)

      Usuń
  8. Czy to ta włóczka?
    Włóczka Alize Cotton Gold 110

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to była limonka, nie mam już metki z numerem, ale to raczej 612 chyba

      Usuń
  9. W opisie włóczki na stronie sklepu podają, że to kolor żółty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, ja czytałam opis to pisało że to jaskrawa zieleń, niewiem w jakim sklepie to wyczytałaś, może po prostu zadzwoń do sklepu i porozmawiaj ze sprzedawcą 🙂

      Usuń
  10. Bardzo ładny sweterek, śliczny kolor, idealny na nadchodzącą porę roku, rozproszy szarość jesiennych dni :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda 😁 Też bardzo lubię kolor na jesieni, na deszczowe dni.

      Usuń
  11. Bardzo potrzebny latem i wczesną jesienią sweterek z bawełny, i jako wzorowa mama zdążyłaś na czas. Bardzo lubię ten kolor na kimś ogladać. Tu wtrące swe "trzy grosze", a czy, Aniu, dziergasz coś dla swojego najmłodszego synka? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niestety już nie, bo na chwilę obecną, młody preferuje bluzy 🙂. Czasy kiedy chciał nosić czapki szaliki czy sweterek odeszły 😉 ale kto wie, może jeszcze wrócą 😁.

      Usuń
  12. Aniu przepiękny sweterek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem