Kid silk haze + Lace merino

Te dwie luksusowe włóczki gdy spotkają się razem potrafią stworzyć cuda. :)

Obie włóczki są dobrze znane dużemu gronu dziewiarek i specjalnie ich przedstawiać nie trzeba. Jednak dwa słowa nie omieszkam tu napisać. KidSilk Rowan dla mnie zdecydowanie lepszy od dropsowego, ale to moja subiektywna ocena. 

Obie niteczki cudne, delikatne i miękkie. Gdy córka poprosiła mnie o sweterek na ślub, od razu przyszły mi do głowy te dwie wełenki. 

Inspiracją do powstania tego sweterka było zdjęcie z instagrama. Poszperałam trochę w czasopismach dziewiarskich, znalazłam prawie identyczny wzór i zabrałam się do dzieła. 

Trochę mi czasu ze sweterkiem zeszło, do końca miałam obawy czy wstrzeliłam się w rozmiar z moja wyliczoną liczbą oczek.  Najbardziej obawiałam się prucia, bo wiecie że niteczka delikatna, a prucie moherka to hmmmm raczej niezbyt ulubione zajęcie dziewiarki. ;) :)

Zdjęcie póki co mam jedno i postanowiłam z niego skorzystać, bo ciężko powiedzieć, kiedy będzie jakaś sesja. :) 

dane: Kid Silk Haze  Rowan 6 motków, Lace Merino Lana Grossa 3, druty nr 3.5 i 5

Zadowolona jestem bo udało się skończyć na czas, sweterek się przydał. Muszę powiedzieć, że na żywo wygląda cudnie i przyciąga wzrok. Szlachetność włóczek robi swoje. Sobie też zrobię sweter z takiego połączenia nitek, tylko kolor będzie inny. Ale to plany dużo daaaaaalsze.

Dziękuję w imieniu Młodych za życzenia. :)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, tu może nie widać tak wyraźnie, ale jestem zachwycona tym połączeniem i też taki chce 😁

      Usuń
  2. Bardzo piękny, zresztą Twoje swetry wszystkie są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek, pokaż ten wzór. Młodym życzę szczęścia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się uda Iwonko bo wzór to zlepek różnych wzorów z gazetek.

      Usuń
  4. Sweterek doskonały pod każdym względem, szlachetne wełenki, uroczy wzór, perfekcyjne wykonanie i zapewne ładunek emocjonalny prosto z serca! Oryginalne zdjęcie z wesela też robi swoje. Z przyjemnością popatrzę na detale sweterka ze specjalnej sesji sweterkowej, ale to jedno zdjęcie jest absolutnie wyjątkowe. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem