Sweterek

Ostatni wpis robótkowy w tym miesiącu.

Już myślałam, że nie dam rady bo ze sweterkiem miałam sporo zabawy. Niby prosty a dał mi popalić. Zamiast zrobić grzecznie reglan od góry do dołu bo zawsze się ten sposób sprawdza. To ja postanowiłam ambitnie, że zrobię odwrotnie, dlaczego? Powód prosty, bardziej podoba mi się reglan ze spuszczanych oczek niż dobieranych. 

Szło nawet sprawnie, niestety słabo wyszło mi rozpoznanie włóczki. Pierwszy raz robiłam. Okazało się, że włóczka bardzo elastyczna i rękawy są za ciasne. Prucie obu i zrobienie na nowo zajęło trochę czasu, do tego oczywiście przód i tył do pachy. No mówiąc krótko, dał mi sweterek w kość 😂😂😂. 

Lepiej żeby był dobry tym razem, bo już wykończyłam i o żadnym powtórnym pruciu nie ma mowy. 😉😅

Czekam na modelkę i zdjęcia. Dziś tylko takie trzy na płasko. 



Włóczka to Merino Wolle, 5dg/170m, druty nr 3, ok 10 motków, rozmiar S/M

Wykończenie dekoltu - https://youtu.be/UyR_eyqKBQQ

Trzymajcie się cieplutko, wyciągajcie szaliki, czapki i rękawiczki. U mnie dziś posypało na biało :) :)


Komentarze

  1. Kolejny piękny, podziwiam.Sniegu brak a lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! I jakie ładne to wykończenie dekoltu! Czekam na zdjęcia na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pomysłowe to wykończenie, już go kiedyś stosowałam. 🙂

      Usuń
  3. Ależ sobie wymyślasz łamigłówki, aby udoskonalić nowe techniki. Czy robiłaś od dołu na okrągło? A co potem z rękawami, bo widzę, że chyba nie przyszywane? A już wykończenie dekoltu na "102". Ciekawa jestem jakim nowym projektem wszystkich zaskoczysz. Pozdrowienia z zaśnieżonego Wilna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś tak wymyślam czasami 😉. Od dołu ro ilam w kawałkach, dopiero karczek razem. Jakoś jeszcze nie miałam odwagi na okrągło, bo wtedy to bym dopiero miała prucia, gdybym nie wbila się w odpowiedni rozmiar 😅😂. U nas też jeszcze trochę śniegu

      Usuń
  4. W Przemyślu sypnęło śniegiem w sobotę i trzyma się do teraz. Przestało być szaro i ponuro. Fajny sweterek. Bardzo podobają mi się w nim paseczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko, pomysł na sweterek był córki, taki chciała i taki mamusia zrobiła 😁

      Usuń
  5. Piękne i perfekcyjne detale. Uwielbiam takie wykończenia ze smaczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się jeszcze nie odważyłam robić reglan od dołu, a Tobie gratuluję. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czasami spróbować coś nowego 😁, choć nie ukrywam że od góry zdecydowanie lepiej jak dla mnie.

      Usuń
  7. Ładny sweterek i starannie wykonany.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem