Wakacyjny top

W tamtym roku zakupiłam na grupie bawełnę z Włoch, śliczna karbowana w kolorach trzech. Czarny, biały i czerwony. Zdecydowałam się ma użycie dwóch kolorów, zrobiłam praktycznie cały topik w tamtym roku. Po czym robótka wylądowała w szafie. Zapewne coś pilnego wypadło, nie pamiętam. W tym roku odgrzebałam ufoka, wykończyłam górę, zszylam boki i gotowe. Przód w dwóch kolorach, tył cały czarny. Lansowalam się już w nim po mieście, jednak zdjęcia zrobiłam na swoim terenie 😂😁.

Niestety żadnych danych, nie zapisałam nawet na jakich to robiłam drutach, wygląda że na trójkach bo bawełna cieniutka. 🤔

Wzór zapewne znaleziony w necie, dość znany, dobrze że nie musiałam go szukać ponownie. Nigdy więcej ufoków 🤭.


 Chyba muszę zmienić kolorystykę, bo jakoś znowu wyszło że mało kolorowa jestem 😅😅😂😂😂


Komentarze

  1. Klasyka . Czarno- biały przód, elegancko i gustownie. A skoro chce się Ci kolorów, to taki topik będzie na miejscu z kolorowymi spodniami, lub białą letnią spódnicą. Życzę ciepłego słonecznego czerwca i miłych nieuciążliwych prac ogrodowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko uwielbiam kolory u kogoś, 🙂 choć czasem mam ochotę na coś bardzo kolorowego. Następna robótka będzie w ognistej czerwieni, więc to już jakiś kolor. 🤭 Cieszę się, że się odezwałaś bo się właśnie zastanawiałam co porabiasz. Prace ogrodowe delikatne będą, nic w tym roku nie planuje dosadzac,,,, chyba. 😅 No i zbieram siły na sezon orzechowy oraz czekam niecierpliwie na wnusie. 😁

      Usuń
  2. Czerwone spodnie do tego i będzie ok:) Ładny top. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodni czerwonych brak, ale jest spódniczka. To dobry pomysł. Ale w sumie to już będą trzy kolory naraz 😅😂😂😂

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba. Nie jesteś papugą, nie musisz być kolorowa!;)))
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, to prawda że nie muszę. Lubię kolory ale jakoś tak jednolicie i oddzielnie. Nigdy kilka naraz na Sobie. 🤭🙂🙂 Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ładny ten top. Kolor uniwersalny do wszystkiego pasuje możesz zestawiać ze wszystkimi kolorami jakie Ci przyjdą do głowy i nosić kolorowe chusty.
    Czarny i biały to też kolor chociaż niektórzy twierdzą inaczej 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czarny i biały to też kolor 😁😁😁. Raczej już to nic nie dołożę bo mam dwa kolory naraz 😉

      Usuń
  5. Czarne z białym to zawsze dobry zestaw. Mnie się tam podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę, że czarny z białym to super zestaw. Ja już od dłuższego czasu dojrzewam do wydziergania bluzeczki z zygzakiem i wciąż brakuje mi pomysłu. Dlatego cieszę się, że Twój UFOk przemienił się w tę bluzeczkę, bo mogę się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że posłuży jako inspiracją 😁nie korci w zygzak sukienka, ale to już bardziej ambitny plan niż topik 🤭😉

      Usuń
  7. Aniu ale bluzeczka jest świetna, taka elegancka :) za mną chodzą też zygzaki tylko kiedy czas znaleźć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem