Dresowka po raz drugi

Idąc za ciosem, pokazuje od razu mój drugi uszytek. Jak tylko zobaczyłam ta kratkę to od razu pomyślałam o sukience. Potem były obawy czy podołam. Potem długo przeglądałam gazetki w poszukiwaniu odpowiedniego wykroju. W końcu podjęłam decyzję i złapałam za nożyczki. Obawy oczywiście były że jak sknoce to przepadło. 😂 Wykrój trochę zmodyfikowałam. Oczywiście nie obyło się bez przeróbek i prucia. Ale udało się. Jestem bardzo zadowolona z sukienki, z Siebie bardzo dumna 😁. Materiał to oczywiście dresowka pętelka, bardzo się z nim polubiłam.
Zdjęcie robił mi sam aparat, odkryłam że tak można. 😉🙂 Ostatnio mam problemy z barkiem więc robótki leżą i czekają, aż się wszystko wyciszy. Ale przy aktualnej deszczowej pogodzie, może to potrwać. 🤔 Za oknem szaro buro i ponuro, więc przesyłam Wam dobrą energię. 😁

Komentarze

  1. Masz prawo się szczycić, a i maszyna do szycia też chyba jest ostatnio bardzo zadowolona. A najbardziej mi podoba się miejsce, z którego pozujesz i Twój nastrój. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Honoratko, tak mi spodobało to szycie, że robótki leżą i czekają. Niebywałe 😂. No ale jedna sukienka w zupełności wystarczy, chyba. 🤔😉 Miejsce ulubione, 😁

      Usuń
  2. Ładna jest I podoba mi się ten wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, najprostsza z możliwych. 🙂

      Usuń
  3. Świetna sukienka! I bardzo Ci w niej do twarzy! Ostatni raz miałam na sobie sukienkę w ....latach 90 minionego wieku.
    Serdeczności Anusiu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas to zmienić Aniu ☺️. Powiem Ci moja droga, że ja też w sukience chodzę od wielkiego święta. No ale może dla tej sukienki zrobię wyjątek. 🙂🤭

      Usuń
  4. Podziwiam umiejętność szycia z tego typu materiałów. Wychodzi Ci to rewelacyjnie Aniu. Ja sporo szyłam, z racji swoich nietypowych wymiarów, ale do dresówki nie miałam odpowiedniej maszyny do szycia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, ale ja mam najzwyklejszego lucznika i to takiego podstawowego. Mało szyłam, więc nic specjalnego nie kupowałam. Do obrzucania kupiłam tylko inna stopkę, choć to nie samo co overlock.

      Usuń
    2. Ja też mam Łucznika, elektrycznego, walizkowego, ciekawa jestem tej stopki.

      Usuń
  5. Szacun, sukienka idealna! Fason prosty, bez zbędnych ozdobników. Materiał! No, zazdroszczę umiejętności szycia :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja się dopiero uczę ☺️ to moja pierwsza sukienka. Ale m nadzieję że nie ostatnia. 🤭

      Usuń
  6. Świetna sukienka, a kratka boska! Ostatnio sprawiłam sobie spodnie w taką kratkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo też myślałam o spodniach, ale to chyba jeszcze nie na moje umiejętności. 🤔

      Usuń
  7. Wyszła idealnie, bardzo ładnie na Tobie leży! Dajesz mi nadzieję na to , że można jednak dobrze szyc, nie posiadając całego parku maszynowego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba można 😂😂 pewnie kurtki nie uszyje, ale też i nie planuje. Na takie drobne rzeczy i lekkie spokojnie jedna maszyna daje radę. 🙂

      Usuń
  8. Piękna Kobieta w pięknej sukience. Zazdroszczę i talentu i odwagi (bez zawiści).
    I bardzo podoba mi się to zdanie:
    "Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem