Czapka elf

Zakończyłam stary rok czapką i zaczynam kolejny rok też czapką. Włóczka cały czas ta sama czyli Merino, wyrabiam zapasy. Druty nr 3. Znalazłam na YouTube filmik jak zrobić czapkę elf, po rosyjsku. https://youtu.be/s-KFBKg4ut8 Czapkę robiłam na wyczucie i okazało się, że jest akurat. Dlatego już muszę zacząć robić taka samą tylko w większym rozmiarze. 🙈 Chwilowo same małe robótki, ale tęsknię już za czymś z większym rozmachem, a może by tak sweterek. ☺️ Wzór zakupiony, włóczka też. Tylko znaleźć czas i zacząć, to potem już będzie z górki. Starczy gadania czas na focie. Wiadoma sprawa że będzie kilka bo wybór trudny. 😂

Komentarze

  1. Cudna jest Twoja wnuczka, taka słodka Pućka w skrzaciej czapeczce😀 Historia mody dziecięcej chyba zatoczyła koło - pół wieku temu mnie zrobiono zdjęcie w podobnej czapce z dzióbkiem🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty wiesz, że ja też taka miałam czapeczkę, tylko szyta z materialu 😂

      Usuń
  2. Fantastycznie mała wygląda 😊pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie maleństwo :0)
    Czapka śliczna i bardzo praktyczna, bo i po szyjce ciepło i w uszka nie nawieje :0) Koniecznie rób większą, bo dzieci strasznie szybko rosną ;0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, rosną rosną, i już myślę, z czego druga robić 🤔

      Usuń
  4. Czapka cudna, ale wnusia - sama rozkosz!!! Jak ona słodko patrzy!!! Jak jej pięknie w tej czapeczce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ta babcia wynajduje co najlepsze. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam 😉😉 ale co prawda to prawda wynajduje 😁

      Usuń
  6. Kapitalna czapka, bardzo mi się podoba, zwłaszcza że dla chłopca można też taką zrobić. Maleństwo cudne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można, i dla chłopca i dla dziewczynki. Super wygodna

      Usuń
  7. Ile oczek dorzucilas pod brodka na sciagacz? Chcialabym zrobic podobna dla siostrzenicy i nie wiem czy w ogole trzeba dolozyc pare oczek, zeby malec mial cieplo pod szyjka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołożyłam 6 oczek, ale teraz jak będę robiła większą to dodam 10 oczek i nie będzie za dużo.

      Usuń
  8. Cudny elfik, tylko schrupać 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowo podoba mi się ta czapeczka, świetna w formie, już różne z czubkiem widziałam, ale ta wygląda szczególnie uroczo. No i oczywiście na takiej rozkosznej dziewuszce to już w ogóle.
    Dziękuję za link do instruktażu i radośnie pozdrawiam całą Twoją Rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy mozesz mi jeszcze napisac ile oczek nabralas na czapeczke i jaki rozmiar drutow uzylas? Przepraszam, ze Cie tak piluje, ale moj Malec mieszka daleko i bede robic na "oko" a czapeczka ma byc na glowke hi, hi...

      Usuń
    2. No i znowu zapomnialam napisac, ze Twoja wnusia slicznie w niej wyglada, a minka na drugim zdjeciu jest cudna.

      Usuń
    3. Nabrałam chyba 74 oczka, nie zapisałam bo u dzieci się szybko zmienia. Wnusia ma 5 miesięcy i czapka jest akurat. Myślę że następna zrobię ma 112 oczek. 🤔

      Usuń
    4. Aniu, bardzo Ci dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. Moj Malec ma rok, wiec chyba tez zrobie na 112 oczek. A drutki to chyba co najmniej 3,5 albo 4. Jeszcze raz dzieki serdeczne.

      Usuń
  10. Śliczna czapka! A wnuczka przesłodka! Muszę sobie zapisać ten filmik, bo lada chwila też będędziergała takie czapki:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, miłego dzierganiu lada chwila

      Usuń
  11. Wnusia w tej czapuni wygląda uroczo jak mały słodziutki elfik:)
    Dzięki za link, chociaż jeszcze nie mam dla kogo robić takich małych ciuszków to myślę, że na przyszłość będzie jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem