Sukienka dla wnusi.

 Zacznę jednak od tego, że mam problem z zamieszczaniem komentarzy u Was na blogach. Próbowałam w ostatnich dniach kilka razy i nie poszło. Czyżby znowu jakąś aktualizacja cud, która namieszała?

Sukienkę dla wnusi zrobiłam wcześniej niż myślałam. Bawełna tasiemkowa, mimo że na druty 3,5 robiło się szybko i rewelacyjnie. Niestety nie mam metki bo znalazłam w przecenach 3 ostatnie motki, metki gdzies porwane, znalazłam tylko kawałek karteczki bez nazwy w kłębku z informacją, że to bawełna. I jeszcze, że 10dg to 260m.

Robiłam na wyczucie, wyszła sukieneczka lekko za duża, ale to dobrze, będzie do jesieni spokojnie służyła.

Zawsze oglądam na dropsie inne sweterki i sukienki z opisami, żeby mieć orientację, ale czasem mam wrażenie, że te wyliczenia to z kosmosu.

Reglan od góry, na gładko bo wlóczka wielokolorowa.

Że zdjęciami też nie było łatwo, ale się udało trochę zrobic.










No nie mogłam się zdecydować, wszystkie dla mnie śliczne 😂😂☺️☺️. 

Powiem Wam, że korci mnie zrobić do kompletu różowy sweterek na szydełku, więc kto wie. 😉

Pozdrawiam majowo. 😁

Komentarze

  1. Śliczna ta Twoja wnusia! Sukienusia chyba tylko za długa nieco, ale dzieciaczki tak szybciutko rosną! A sukienusia bardzo mi się podoba. Ja mam na okrągło kłopoty z komentowaniem i u siebie i u innych. No normalnie wściec się można. Posty piszę używając przegladarki Mozilla, komentarze u innych korzystam, jak mi się uda z Googla. Istny kociokwik.
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak troszkę za długa, a i tak trochę prułam. 😉 A wnusia kruszynka, mój mały Skarbek. ☺️ Popatrzę jeszcze z tymi komentarzami. Zobaczę na ile mi starczy cierpliwości. Pozdrawiam Aniu. 🤗

      Usuń
  2. JESTEM W SZOKU, ŻE TWOJA WNUSIA JUŻ TAKA DUŻA. SKORO TAK SZYBKO ROŚNIE, TO DOBRZE, ŻE TA ŚLICZNA SUKIENKA JEST SPORA. POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę skończy 10 miesięcy. Czas leci leci 😉☺️

      Usuń
  3. Mam podobne wrażenia, jeśli chodzi o projekty dropsa, tyle że mnie najczęściej zadziwia ich próbka, kompletnie inna, niż moja.
    Sukieneczka jest urocza, tak samo jak wnusia.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😁 za dobre słowo, co do dropsa, cieszę się, że nie jestem sama w swoim przeświadczeniu. Zresztą i tak ogólnie wszystko przeliczam po swojemu, oszczędzam sobie w ten sposób prucia.

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem