Lniany

Jako odskocznia od wyrabiania zapasów,  zakupiona na promocji, (żal było nie skorzystać 😉) włóczka lniana z dropsa Bomull Lin. Proponowana na druty nr 5 i takimi też robiłam. Zakupiłam 10 motków, poszło 7, czyli moim zdaniem bardzo wydajna.

Jak będzie wyglądała po sezonie, nie mam pojęcia. To moje pierwsze spotkanie z tym lnem. Mam nadzieję że będzie mi służył kilka lat, bo sweterek już jest ulubiony. ☺️

Potrzebowałam czego krótkiego do sukienek, czegoś w stonowanym kolorze, czegoś, żeby szybko narzucić. No i mam. 😁

Pomysł na taki krój znalazłam na pinterest, zastanawiałam się co prawda czy będzie wygodnie się nosiło, ale dla mnie bomba. 

Chyba poddam recyklingowi stary sweterek, który mi ciągle zsuwa się z ramion i przerobię go w podobny sposób. 

Sweter robiłam w całości od dołu do góry. Pod pachami rodzielilam robótkę i robilam dalej przody i tył oddzielnie. Na górze połączyłam za pomocą trzech drutów. Nie mam pojęcia czy przy tym kroju robi się jakieś rzędy skrócone na przodach lub plecach. Ja jedynie rzędami skróconymi uformowałam sobie ramiona. Prosty, szybko się robi, same zalety. 🙂 Wzorek na przodzie i ramionach też jakiś prosty wybrałam i znalazłam go na pinterest. Ostatnio tam ciągle zaglądam. 🙈

Tyle o sweterku. Jakbyście miały jakieś pytania to śmiało. 



W tle moje piwonie oczywiście. 😁
No i wracam do wyrabiania zapasów. Miłego tygodnia. ♥️



Komentarze

  1. Cudny. Taki delikatny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wyszedł, typowo letni a piwonie cudowne , bardzo się rozrosły.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, piwonie cudne. Żałuję tylko, że tak szybko przekwitają.

      Usuń
  3. Śliczny sweterek, doskonale leży, cudnie wyglądasz i kwiaty w tle piękne. W kwestii technicznej mam pytanie, czy te rzędy skrócone to dla kształtowania skosu tyłu stosowałaś czy dla wydłużenia na ramionach części ażurowych przodu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiem czy dobrze zrozumiałam pytanie, ale skrócone rzędy robiłam na ramionach i na plecach i na przodach. Żeby dobrze mi się układały ramiona.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ;) o to mi właśnie chodziło, przymierzam się do wypróbowania tej konstrukcji od jakiegoś czasu. Czyli i tył i przód był kształtowany rzędami skróconymi przed zszyciem/połączeniem metodą trzech drutów.

      Usuń
  4. Bardzo ładny sweterek i idealnie pasuje kolorem i stylem do tej sukienki. Zawstydzasz mnie swoją pracowitością, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka sukienek kolorowych, potrzebowałam sweterka, który będzie pasował do wszystkich. 😉

      Usuń
  5. Robiłam sweter z czarnej Bomulin i nic się z nim nie dzieje. Ale rzadko noszę, może jest za duży. Mam kilka motków beżowych i Twój swetere bardzo śliczny i inspirujący. Muszę znaleźć jakiś wzór (bo ja bez wzoru nie w ząb). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia, len jest najbardziej cudny właśnie we wzorach. 🙂

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba i w dodatku lniany - to mój ulubiony letni materiał :D Pięknie wyglądasz a piwonie za Tobą są przepięknym tłem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🙂 Ja też uwielbiam len i wcale mi nie przeszkadza, że szorstki albo że nie ma połysku lub się mnie. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  7. Dzisiaj kupiona włóczka i już zrobiony sweterek??? Bardzo ładnie zgrało się i modelka, i sweterek ,i kwiatowe tło. Jesteś pracowita jak pszczółka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha chyba źle to zabrzmiało, dziś pokazuje sweterek, a wloczka wiadomo że kupiona wcześniej 😉😂 aż takiego turbodoładowania nie mam.

      Usuń
  8. Len to moja ulubiona, obok wełny, materia do noszenia. A Twój sweterek jest prześliczny i doskonale na Tobie leży :) Nie zrozumiałam jak jest zrobiony, ale podoba mi się bardzo. Może znajdę gdzieś gotowy wzór na taki krój.
    Podziwiam i zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, a myślałam że prosto to opisałam. 😅Gotowce pewnie też są, darmowe to może na dropsie byś znalazła. Ja robiłam że zdjęcia po prostu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem