Szydelkowa sukienka






 Jakieś 6 lat tu zrobiłam na szydełku sukienkę. Nadal ją mam, ale widać po niej już upływ czasu. Ponieważ bardzo ja lubię postanowiłam zrobić taką samą. Zostało mi akurat 3 notki maxi. Niestety schemat zaginął, próbowałam więc że starej sukienki odtworzyć. Nawet wyszło podobnie. Sukienka już jest noszona. W roli modelki tym razem moja córcia. 😉☺️

O sukience powiem tylko ze szydełko nr 0, 3 motki maxi, schematu brak. 🤔

Skoro najpierw mi się wkleiły foty a potem tekst, to już niech tak będzie. 😅😁

Pozdrawiam wakacyjnie i idę uszczuplać dalej zapasy. 


Komentarze

  1. Piękna sukienka! Ja jeszcze nie podjęłam próby zrobienia na szydełku części garderoby. Pozostaję przy mandalach i chustach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja lubię szydełko we sukienki, a ten wzór wyjątkowo mi przypadł do gustu. Mandale też są piękne. ☺️

      Usuń
  2. Szydełkowe sukienki są zachwycające. Sama nie miałabym odwagi takiej nosić, ale robi wrażenie. Kiedy przeczytałam, że to 3 motki Maxi, pomyślałam sobie, że mi by ich przerabianie na szydełku zajęło 3 lata😁. A już co najmniej 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie masz odwagi założyć szydelkowej sukienki? No chyba że niekoniecznie lubisz, to rozumiem. No i na szydełku jednak idzie robota szybciej niż na drutach. 😁😉 Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Bo jest dopasowana i eksponuje figurę (nie poczuwam się do godnej eksponowania :D ), na dodatek jest prześwitująca (wiem, że pod spodem jest coś dołożone, ale mimo wszystko). No chyba że z dodatkowym wdziankiem na wierzchu, ale to już nie to samo.
      U mnie w rękach szydełko jakoś w żółwim tempie pracuje.

      Usuń
    3. Każda z nas lubi co innego i to dobrze, różnorodność jest potrzebna 😁

      Usuń
  3. Ależ piękne "słoneczniki" umieściłaś na sukni. Myśląc racjonalnie, to przy szydełku jest mniejszy wysiłek, bo "pracuje" jedna ręka stąd tez chyba szybciej postępuje praca. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację, ale pamiętam, że jak zaczynałam na szydełku pracę to nadgarstek mnie bolał, bo nieprzyzwyczajony był. Ale lubię szydełko latem, np i łatwiej zabrać robótkę w drogę. 😁

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem