Lipiec post nr 2

 No i mamy konc贸wke lipca, a ja jeszcze nie zacze艂am odpoczywac. 馃槀 Tyle sie dzieje i jest sporo pracy, wymiana dachu ma budynkach gospodarczych, malowanie scian na zewnatrz. Troche mi zmarnia艂o kwiat贸w przez te prace, dokupilam sobie hortensje bukietow膮 i jeszcze bym tam znalaz艂a miejsce dla jednej ro艣linki 馃槄 . Ale stanowisko jest mocno nas艂onecznione i nie mam pomys艂u. Mo偶e cos podpowiedzie, oprocz r贸偶y, bo mam juz cztery. 

Je艣li chodzi o rob贸tki to ma艂o dziergam, ale uda艂o mi si臋 zrobi膰 ma艂y jasiek, wnusia zachwycona, a ja wyrobi艂am kolejne resztki. ☺️ 



Uda艂o mi si臋 te偶 sko艅czy膰 bluzeczk臋 tak脿 najprostsz膮 z najprostszych. Miala kupiony jedwab u Eleny z W艂och, niteczka cieniutka , wiec le偶akowal chyba ponad rok. W ko艅cu sie zmobilizowalam, zwinelam na 6 nitek, zrobi艂am melan偶 dw贸ch kolor贸w i wysz艂o co wysz艂o. 馃榿



Nie odpuszczam te偶 jazdy na rowerze, no chyba 偶e pada. Codziennie zwiekszam ilo艣膰 przejechanych kilometr贸w, m贸j rekord to by艂o 44km. Ale ogoolnie 36km dziennie to taka norma, 馃槃 . 
Co w sierpniu? Hmmmm tego niewiem, ale postanowi艂am nadal nie kupowa膰 w艂贸czek, cho膰 promocje n臋c膮. Dalej wyrabiam zapasy, pozdrawiam Was wakacyjnie 馃榿✋


Komentarze

  1. Piekny sweter, resztkowce s膮 艣liczne a podusia z nich urocza, wok贸艂 domu zawsze znajdzie si臋 robota.Za ilo艣膰 km na rowerze brawa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ula 馃榿 wokol domu i w stodku to syzyfowa praca, konca nie widac 馃槀

      Usu艅
  2. Jaki 艣liczny ten jasieczek dla Wnusi. Sweterek cudny, w pi臋knym kolorze. Gratuluj臋 tylu przeje偶d偶anych kilometr贸w codziennie! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za mile slowa , staram sie codziennie jezdzic ale ostattnio deszcz psuje mi plany 馃槄

      Usu艅
  3. Jasieczek ma pi臋kny wz贸r i zestaw kolor贸w. Bluzeczka idealnie pasuje do sp贸dnicy i fajnie w niej wygl膮dasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kwadraty babuni zawsze na topie 馃榿 a bluzeczka jakos sie tak zgrala ze spodnica 馃槄 pozdrawiam

      Usu艅
  4. Pi臋knie wygl膮dasz w tej bluzeczce (i nie tylko 馃槈). Zazdroszcz臋 tego roweru, ja ju偶 chyba miesi膮c nie siada艂am na siode艂ko. Tyle si臋 dzieje... I tej hu艣tawki te偶 zazdroszcz臋 馃檪馃檭

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Na rower koniecznie 馃榿 a na hustawce cos ostatnio malo siedze, ale to tez moje ulubione miejsce 馃槀馃槀馃槀 pozdrawiam 馃榿

      Usu艅
  5. Podoba mi si臋 ten jasiek i bluzeczka te偶 fajnie si臋 prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Prze艣liczna podusia dla ma艂ej panieneczki, a i sweterek super, przepi臋knie wygl膮da w po艂膮czeniu z t膮 d艂ug膮, zwiewn膮 sp贸dnic膮 <3
    Mo偶e pod n贸偶ki hortensji doda膰 rozchodniki olbrzymie? Pi臋knie zgra艂yby si臋 kolorystycznie, a r贸wnie偶 kochaj膮 s艂o艅ce :)
    Pozdrawiam ciep艂o, Agness:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za podpowiedz w sprawie kwiatow, poczytam o roslinkach 馃榿馃槉

      Usu艅
  7. Nic sobie, bluzeczka "najprostsza z najprostszych", tylko , 偶e z jedwabiu. Chcia艂abym mie膰 tak gatunkowe "proste" bluzeczki. Prace remontowe si臋 sko艅cz膮, ale za to b臋dziesz mia艂a nie tylko odnowione 艣ciany, ale i nowe ro艣liny. Chyba juka i clematisy uwielbiaj膮 nas艂onecznione miejsca. Jak s艂odko si臋 艣pi wtulonym w jasiek od babci "z艂otej r膮czki". Pozdrawiam ca艂y wasz r贸d, cieszcie si臋 latem i sob膮.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nowe roslinki dosadzam pomalu , bo wiadomo - koszty 馃檲 a ja zawsze znajde kawalek ziemi , gdzie mi sie zmiesci jeszcze jeden kwiatek 馃槀. Pozdrawiam Cie moja droga, wypoczywaj z mezem i korzystaj z wakacji 馃榿

      Usu艅
  8. Nice photographs of a very good place. Having calm, Peace and Harmony. Very joyfull pictures. Have a very good summer.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Tu znajdziesz kogo艣 kto mo偶e by膰 dla Ciebie przyjacielem