Wrzesien post nr 2

 Dziękuje Wam za miłe słowa pod adresem sweterków i modelki 😁. Serdeczność zawsze przywołuje uśmiech ma twarzy. 

Zauwazyłam, że na grupach na fb coraz częściej panuje krytyka i to nie tylko grupach dziewiarskich, każdy tam wie wszystko lepiej 😂🙈. Cieszę sie więc, że mam tu swoje miejsce gdzie mało kto zagląda. Juz dawno postanowiłam, że to bedzie miejsce , gdzie po prostu będę wrzucala ku pamięci swój urobek. 😅 

Dziś post powinien mieć tytuł „Jesień w moim ogrodzie” 😉

Upał zelżał i kwiaty odżyły i się rozbujały. Same popatrzcie . 








Może za rok powieksze to miejsce o kolejne róże, które sama próbuje zaszczepić, oby się udało. 
Ale ponieważ to blog robótkowy to bedzie o robótka.



Do sweterka w odcieniu brązowym dorobilam drugi. Bazowa włóczka na szpuli ta sama, tylko dolozylam zamiastt brązowej nitke w kolorze fuksji i zrobilam drugi sweterek. 
Jakk zrobi sie chłodniej to może mi sie uda zrobic zdjjecia na modelce. Druty to 3,75, nitka mieszna wiec gruubosci nie podam. Sweterek robilam od góry, startowalam od 82 oczek. 
Reszte robilam na tzw oko, więc sweterek wyszedl tak troche na panienke 3 lata. Bedzie wiec wnusia nosiła spokojnie dwa sezony. Miałam nadzieję, ze uda mi sie zużyc do konca juz ta włóczke, ale chyba jeszcze starczy na czapeczkę 😅😂



Komentarze

  1. Jesień jest cudowna i w ogrodach świetnie się czuje, piękne zdjęcia. Sweterki są super śliczne, wyglądają na mega wygodne. Kolorystyka też fajna. :) Pozdrawiam, radosnego dnia. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie jesien, ale taka ciepla i sloneczną 😉 na deszcz moge poczekac do listopada 🙃 Pozdrawiam

      Usuń
  2. Masz ,Aniu, rację. Część ludzi zakompleksionych buszuje na FB w różnych grupach i próbuje przebudować świat według siebie. Już z kilku grup odeszłam, bo nie mogłam znieść komentarzy "ekspertów od wszystkiego". Patrzę na twoje róże i po cichu zazdroszczę, bo do swojego ogrodu nie odważyłam się ich posadzić, bo nie bardzo odpowiednią glebę mamy. Ale najbardziej oko cieszą kreacje dla małej księżniczki, takie to zawsze dzierga się z miłością. Życzę ciepłej jesiennej aury i udanych przeszczepów róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tylko w trzech grupach, robotkowej, ogrodowo kwiatowej - tam sie wiele wlasnie dowiaduuje o kwiatch i krzewach i jeszcze takiej zwiazanej z ziolami. Choc w tej ostatniej musze przyznac z przykroscia ze co jeden to madrzejszy ekspert 😂 no ale zostalam bo tez duzo dobrych rzeczy moge sie dowiiedziec .
      Co do róż to zaczelam trzy lata temu je dopiero sadzic i tez sie ucze, ta herbaciana np w tym roku mi zachorowalaa i czzarnialy jej lodygi, wyczytalam ze nic oprocz wycinania nie zrobie, wiec wycinam je a nowe wyrastaja zdrowe. A ziemia to u nas 5 klasa 😂 wiec slabo korzystna. Wiec sprobuj na poczatek jakas odmiane ktora ma male wymagania 😁. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jakiś czas temu próbowałam znaleźć sensowną ziołową grupę, byłam w kilku, szybko uciekałam, szkoda czasu.

      Usuń
    3. Jesli chodzi o ziola to jest grupa slowianska kraina roslin i ziol, krytykanci sie zdarzaja, ale jest sporo dobrych informacji z ktorych mozna skorzystac. Wybieram to co mi potrzebne

      Usuń
  3. Wszędzie hortensje już zmieniły kolory na różowo-bure, a u Ciebie faktycznie odżyły i cieszą czystą bielą. Sweterki bardzo zgrabne wyszły, takie małe sukieneczki. Jak od góry robione, bez szwów, to będą bardzo wygodne w użyciu. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Iwonko u mnie dopiero zaczynaja sie robic lekko różowe. Z hortensja dopiero zaczynam przygode, wiec wiele nie powiemm. Poki co cieszy oczy 😁 . Pozdrawiam

      Usuń
  4. Urocze sweterki. A róże cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , rozami sie tez zachwycam, ale głównie sie ciesze, ze mi sie udaje je pielegnowac. 😉🤭

      Usuń
  5. Dlatego nie jestem w takich grupach, unikam zlotówek, dużych grup przypadkowych osób. Nie jestem aż tak ciekawa, co KAŻDY ma do powiedzenia w KAŻDYM temacie 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie ograniczylam do takich gdzie naprawde moge sie czegos nauczyc, ostatnio wlasnie ambitnie postanowilam miec w domu cos wiecej niz paprotki i kupilam troche kwiatow. Wiec musze teraz stanac na wysokosci zadania zeby dotrwally do wiosny na parapecie 😅😂

      Usuń
  6. Masz piękny kwiatowy zakątek. Jakie nagietki bujne! Deszcze faktycznie odświeżyły ogródki, nawet głupi trawnik zachwyca zielenią soczystą i o koszenie się częstsze doprasza ;) Niestety, pojawiły się też komary, które całe lato gdzieś w uśpieniu. Nie można nic spokojnie w obejściu robić, nie ważne o której porze dnia! Masz rację, na blogach jest spokojnie i serdecznie. Choć czasem wydaje mi się, że jesteśmy już jakimiś ostatnimi Mohikanami, publikując i komentując sobie w najlepsze, choć "mało kto zagląda" jak piszesz. Ale ważne, kto zagląda! Sweterki ciekawe i ciekawe jak w komplecie z czapeczką będą się prezentować na modelce? :) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu u nas komarow brak na szczescie ☺️ wiec ciesze sie pogoda i kwiatami. Masz racje nie w ilosci ale w jjakosci sila. Ciesze sie ze zagladaja tu osoby o podobnym zainteresowaniu i choc nie zawsze musi sie komus podobac to co pokazuje, bo wiadomo ze kazdy ma inne gusta, to maja zawsze dobre slowo. To wazne o budujace, no i najwazniejsze - tu nie ma zadnego pospiechu 😁. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Słodkie oba sweterki i dobrze, że większe- na pewno na dwa sezony starczą.U mnie dziś było 29 stopni, na najbliższe trzy dni przewidują 31 i pewnie się sprawdzi ta prognoza, bo na ogół sprawdza się tak w 90%. Piękny masz Anusiu ogród i mnóstwo pracy przy nim. Na FB "przynależę"
    do grupy prywatnej "inspiracje kulturalne" - nie ma tam polityki, żadnych wtrętów religijnych, chamstwa i brzydkich wyrazów. Serdeczności Anusiu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj sie w te upaly moja droga, ciesze sie ze znalazlas tam grupe dla Siebie, pozdrawiam 😁

      Usuń
  8. Jak dobrze mieć taki ładny ogród! Jestem ciekawa tych sweterków na modelkach, więc gdy nadarzy się okazja, to Aniu koniecznie zrób zdjęcia i nam pokaż. My - ostatnie Mohikanki (jak nas nazwała Renia) chętnie je pooglądamy i o nich poczytamy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂 Renia fajnie to ujęła, o zdjecia na modelce to mnie nie trzeba prosic, napewno sie tu pokażą. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Cudny masz ogród, zachwycające są zwłaszcza róże, z podziwem patrzę też na dorodne nagietki, moich jest niewiele, ale trochę płatków do ziołowych mieszanek już zasuszyłam. Dzianinki dla wnusi urocze, te guziczki można powtórzyć przy czapeczce. Podobnie jak Ty zdecydowanie bardziej wolę bloga, choć jest tam mniej aktywności. Pięknego wrześniowego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , mam nadzieje ze taki bedzie 😁. Nagietki mam pierwszy rok i kestem nimi zachwycona. Robie z nich krem domowejj roboty tez pierwszy raz 🤭 . Pozdrawiam

      Usuń
  10. Śliczne kwiaty i cudne sweterki! Och, jak ja dawno już nic nie robiłam na drutach! Ale jesień się zaczyna, wieczory coraz dłuższe, to pewnie jakąś robótkę zaraz wymyślę :). U mnie hortensje całkiem już różowe, a ja lubię białe kwiaty... Zauważyłam jednak, że te, które były bardziej w cieniu, pozostały jeszcze częściowo białe. Muszę kilka przesadzić, więc zastanawiam się, czy nie znaleźć im miejsca częściowo zacienionego, bliżej drzew. Może dzięki temu będą miały dłużej białe kwiaty w kolejnych latach?
    Z tymi najmądrzejszymi na świecie, to masz rację, sami eksperci wszechwiedzący dookoła! I złośliwi do tego! też staram się unikać takich ludzi i grup. Nic to dobrego w moje życie nie wnosi.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczytalam gdzies , ze hortensje lubia cien, a moje niestety w pellnym sloncu 🙈 zobacze co przyniesie kolejny rok, wtedy podejjme decyzje czy przesadzac czy zostawiac 🤭pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Pięknie zakwitły ponownie kwiaty :D Fajne sweterki :D Nie tylko na grupach facebookowych można spotkać się z krytyką, ale tak samo na świecie jest pełno jadu ze stronu ludzi... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie otaczac ludzmi pogodnie nastawionymi do zycia mimo roznych przeciwnosci losu, a zlosliwcow unikam 🙈 pozdrawiam

      Usuń
  12. Śliczne sweterki, dla ślicznej maleńkiej modelki :0)
    To w takim układzie ja też zaliczę się (sama), do ostatnich Mohikanek, bo nie mam FB i mieć nie będę :0))
    Twój ogród jest przepiękny :0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem