Wrzesien post nr 3





 Jeszcze wyrobilam się we wrześniu. Wygrałam na nowo powstałej grupie fb Colorido motek włóczki. Poprosiłam o jesienna energetyczną kolorystyke. Długo się zastanawiałam co z niego zrobić. Początkowo plan był taki, że bedzie wrabiany wzor do czarnej włóczki, ale na żywo okazało się , że obie włóczki do siebie niepasują. 

Więc w takich kolorach to tylko chusta jako dodatek do ciemnego palta. Tym razem jednak postanowiłam dla odmiany zrobic chuste na szydelku, ambitnie 😅🙈. 

Chusta to Enoa od Zakrecone motki, nie powiem , zeby się łatwo robiło 😂. No ale dla dziewczyn szydełkowych to będzie łatwizna 😁. Niestety nie udalo mi sie skonczyć w calosci chusty bo skonczyla mi się nitka. Ale i tak jestem zadowolona i uffff nigdy wiecej chust szydellkowych 😅 . Ile to roboty 🙈

No i znowu najpierw wskoczyly zdjecia 🤔 

Dzięki za słowa uznania blyskowego sweterka 🤭 . 

Jesień nas rozpieszcza, nie mam nic przeciwko. Dlatego mój sweterek czeka na chlodniejsze dni, żeby go tu zaprezentować. Recykling i wyrabianie resztek nadal trwa. 🙈


Komentarze

  1. Nareszcie dotarłam do komentowania. Już jakiś czas nie dopuszczano mnie do głosu, chyba jednak za dużo w życiu paplam. O chuście jestem zdania, że musisz takie rarytasy od czasu do czasu tworzyć, chociaż sama też wolę druty , aniżeli szydełko. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos tam zmiennilam w ustawieniach, ciesze sie ze zadzialalo, 😁. Moze raz za jakis bardzo dlugi czas skusze sie jeszcze raz na ta chuste , zeby zrobic w calosci. Moze 🤔 Ale jednak zdecydowanie druty 🤭

      Usuń
  2. Aj ten moment, kiedy zabraknie wełny...znam to. :D Mamie ostatnio udało się znaleźć ten sam kolor, bo też jej zabrakło. hehe Wspaniała jesienna chusta, idealna. Podziwiam, bo tak, jak na drutach potrafię, tak szydełko to dla mnie czarna magia. :D Brawo. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna magia to raczej nie, ale łatwo nie było, a dzis przy takiej ilosci filmow i tutoriali da sie spokojnie opanowac o szydellko. 😉😁

      Usuń
  3. Chusta jest fantastyczna, kolor i wzór bajeczne.Wole szydelko bo na drutach wolniej idzie a robie tylko proste wzorki .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie sie zdawalo, ze na drutach jednak szybciej 😂 no ale to pewnie zalezy od tego co kto lubi 🤭

      Usuń
  4. Chusta wyjątkowa - cudownie jesienna i kolorystycznie i wzór. Szkoda, że zabrakło nitki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zaluje, bo ostatni element nakbardziej dekoracyjny, moze sie dlatego skusze na jeszcze kedna zebby zrobic w callosci, ale za jakkis czas dopiero

      Usuń
  5. Piękna, ciepła i energetyczna chusta. Mnie się też wydawało, że szydełkuje się szybciej, niż dzierga na drutach, a jednak przekonałam się, że jest odwrotnie. Dowodem może być ilość zużytych metrów włóczki na chusty tej samej wielkości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam takie wrazenie, ale potem pomyslalam - co ja tam wiem 😂 , zrobilam jedna szydelkowa chuste 😅

      Usuń
  6. Piękna chusta! Wiem, ile pracy kosztuje wykonanie takiej chusty, bo od ponad roku zapałałam wielką miłością do szydełka ( po ponad trzydziestu latach dziergania na drutach). Uczyłam się właśnie z youtubowych tutoriale nauczyłam się czytać schematy i teraz śmigam szydełkiem całkiem nieźle. Człowiek całe życie się uczy. Jestem pewna, że jeszcze niejeden raz zaskoczysz nas szydełkowym dziełem🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem