Grudzień

 Dziś ważna data dla mnie, moje najmłodsze dziecię wchodzi dziś w dorosły wiek. 

Cudny mikołajkowy prezent jaki otrzymałam 18 lat temu, a drugi równie cudny prezent otrzymałam kilka dni temu. 

Kolejny wnusio szczęśliwie dołączył do naszej rodziny. 
Dlatego czasu na dzierganie nie było jakoś , co prawda powstaje pomału kolejny sweterek z recyklingu, ale mam obawy czy zdążę go zrobić do końca grudnia.
A dla Wszystkich którzy tu dziś zajrzą składam serdeczne Mikołajkowe życzenia 😁😁😁🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄

Ps po powrocie telefonu z serwisu, znowu mam problem z zamieszczaniem komentarzy ma Waszych blogach, zaglądam , czytam - niestety nie mogę komentować 🤔 mam nadzieje, ze uda mięsie ten problem jakoś rozwiązać . 

Komentarze

  1. Serdeczne gratulacje szczęśliwej Mamie i Babci. Też muszę "nagimnastykować się" aby zostawić komentarz u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet u Siebie nie mogę sama zamieścić komentarza 😂 Honoratko niewiem o co biega, ale jakoś nie bardzo mi się chce przenosić tego bloga gdzie indziej.

      Usuń
  2. To Ty byłaś szczodrym Mikołajem 18 lat temu. Ciekawe, czy syn ma charakter swojego patrona ? Moja córka urodziła się 7 listopada i jest rewolucjonistką z krwi i kości. Gratuluję wnusia. Wkrótce maluszek przeżyje swoją pierwszą gwiazdkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twardo stąpającą po ziemi, a jednocześnie obdarzoną dużą wyobraźnią. Wrażliwą i kochającą, ale powściągliwą w wyrażaniu uczuć- dokładnie wypisz wymaluj moje dziecko 😂🤭

      Usuń
  3. Gratulacje babciu, wszystkiego najlepszego dla solenizanta , bogatych prezentów od Mikołaja, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Twojego syna :).

    I gratuluję kolejnego wnuka. Takie maleństwa, to wiele radości w rodzinie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda takie maluszki wnoszą dużo radości 😁, pozdrawiam

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Twego syna (jak ten czas szybko mknie). Gratulacje dla Babci i Mamy wnuczka. Oby się zdrowo chował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia, pozdrawiam serdecznie. 😁

      Usuń
  6. Najserdeczniejsze gratulacje dla Ciebie i dla Twoich chłopaków. Piękne zdjęcia, a na tym zdjęciu z maleństwem widać, że jesteś szczęśliwa. Co do komentowania, nie wiem na czym polega problem w Twoim telefonie, ja mogę powiedzieć że na przestrzeni paru lat wciąż pojawiają się jakieś utrudnienia na bloggerze, dotyczy to wielu funkcji, zniknęły maile powiadamiające, inaczej niż kiedyś zamieszcza się zdjęcia, wiele osób z mojego otoczenia nie może komentować, to wygląda tak jakby sugerowano, a sio, sio, idźcie gdzieś indziej, na instagrama czy w inne miejsca. Ja jednak się stąd nie ruszam, bo lubię to miejsce:-) Wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za życzenia 😊, już odblokowałam możliwość komentowania Siebie, coś w ustawieniach trzeba było nacisnąć. iPhone maja trochę inaczej nic smartfon a ja ciagle się go uczę 🙈. Tez nie lubię zmian o nadal tu jestem . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla obu Chłopaków! Migiem zleciało te 18 lat, nie sądziłam ,że to Twoje najmłodsze dziecko już stało się dorosłym człowiekiem.
    Co do komentarzy- cały czas gdy chcę gdziekolwiek skomentować muszę zmieniać przeglądarkę - nawet gdy odpowiadam na komentarze na własnym blogu. I to mnie denerwuje i mocno zniechęca do blogowania. Ściska i przytulam,
    anabell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze się nie poddajesz i zostawiłaś tu swoje dobre słowo 😁 . Mnie ten czas tak szybko minął, ze nawet niewiem kiedy . Z sentymentem patrzę na fotografie na ścianie , gdzie syn wyglada identycznie jak teraz wnuk 🙈 . Pozdrawiam Cię serdecznie 😊

      Usuń
  9. Cudny Duży Człowiek. Cudny Mały Człowieczek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rodzinne wydarzenia, niezapomniane chwile - niech Wam się darzy, co się zamarzy!!! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem