Sierpień post nr 2

 Z resztek skarpetkowej włóczki z dropsa zrobiłam jedna pare skarpetek.  Trwało to ponad miesiąc 🙈 . Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to 



Mnóstwo radości i imprez wakacyjnych 😂. Wieczorami już jakoś nie miałam sił żeby wziąść do ręki druty. Ale są, kolorowe radosne z mnóstwem nitek do chowania 😂 …, nigdy więcej tak szalonych pomysłów. 





Zeby jednak przegnać lenia i znowu uszczuplić zapasy zapisałam sie do testowania sweterka. Teraz się zastanawiam jednak czy wystarczy mi tej włóczki co  mam stanie i czy nie będę musiała zrobić zakupów 😂🙈. Pozdrawiam z upalnej centralnej . 

Komentarze

  1. Skarpetki są przesliczne, resztkowe zawsze fajne a nitek też nie lubię chować.Super słodkie towarzystwo na podwórku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym chowaniem nitek kazdy ma tak sammo chyba 😅😂

      Usuń
  2. Przepiękne skarpetki, oby szybko się nie podarły, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze skoro z wloczki skarpetkowej to troche je ponoszę 😉

      Usuń
  3. Wnuki, jak sama nazwa wskazuje są najważniejsze ;0)
    I aż dziw, że udało Ci się skończyć te cudne skarpetki ;0) pomijając niteczki do schowania, efekt jest powalający :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Moniko 😁 a ze wnusie najwazniejsze to wiadoomooo 😉🙂

      Usuń
  4. Ładne skarpetki, ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekkuje , troche to trwało , ale skarpetki z wzorkiem sa 🤭

      Usuń
  5. Śliczne te skarpetki!!! Przyznam się bez bicia - nie umiem udziergać skarpetek! A poza tym juz ze dwa lata nic a nic nie udziergałam ani szydełkiem ani na drutach. Serdeczności posyłam;)
    anabell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata to szmat czasu , ja pamietam jeden rok taki miałam bez drutów , jakos dalam rade 😉pozdrawiam Aniu

      Usuń
  6. Powód, a raczej powody - przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne...Wnuczęta i skarpetki🤩

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalony pomysł, szalone skarpetki! Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem