Na szybko

Będzie bo nic gotowego, a wiele się dzieje, zacznę od przypominajki.
Pamiętacie tę chustę? sentyment do niej miałam.
Już jej nie mam wiec postanowiłam że drugą taką zrobię, włóczka ta sama co poprzednio tylko kolor inny....a i dodam listeczki.

Więc się dzieje, bezczelnie bez kolejki bo przecież gail miałam dla mamy robić drugą.
Ale o czym to ja chciałam..... no właśnie jak zauważyłyście  to kolory nie układają się tak jakbym chciała.
........a jak bym chciała..........no wiadomo tak jak w poprzedniej ( dla niezorientowanych - każdy kwadracik chciałam w innym kolorze ) a tu lipa......moje drogie....lipa....melanż wyszedł.....
Więc już wiem że zrobię jeszcze jedną ale w późniejszym czasie, taką z kilku kolorów chyba, choć liczyłam że ogarnę bez plątania nitek. 
Chyba że macie jakieś podpowiedzi z czego ją zrobić żeby efekt był taki jak w poprzedniej a z jednego motka robiona... podpowiedzcie proszę  :)
Na pocieszenie sobie zakładkę do książki zrobiłam i już mi lepiej ;) :)

Pozdrawiam wiosennie, słonecznie i prawie weekendowo bo to przecież już czwartek ;) :)
Czekam na podpowiedzi w sprawie włóczki do chusty.

Komentarze

  1. Nie znam się na tym, ale podejrzewam,że z tej włóczki tak nie wyjdzie.Ten rozkład koloru związany jest przecież z długością danego koloru na nitce. Musiałabyś znalezć włóczkę z takimi samymi interwałami koloru jak w tej poprzedniej chuście.Pytanie tylko, czy masz resztki tamtej włóczki, by sprawdzić tamtą nitkę.
    Miłego;)
    P.S.
    Mnie się ten melanż podoba, wielce energetyzujące kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wAnabell szystko sprawdziłam, po prostu inaczej farbowana, krótsze odcinki i wychodzi melanż, tez mi się podoba, ale chodziło o inny efekt

      Usuń
  2. Za melanżami nie przepadam,ale ten mi się podoba,bardzo ożywiający i twarzowy. Może kolory lepiej by się układały w prostym szalu w listeczki? Delikatnie i bardzo ładnie Ci wychodzą.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona zostanę przy chuście :) ten wyjątkowo twarzowy jest

      Usuń
  3. W całości będzie fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja radzę -odłóż na razie i niech Ci pod ręce nie trafia. A z czasem samo przez się rozwiązanie odnajdzie. A teraz do drutów, i dalej uszczęśliwiaj mamę. Ale to tylko taka moja "odważna" propozycja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko rada jak najbardziej dobra ale za pożno ;) wpadłam jak śliwka w kompot i poszłam jak burza z tą chustą

      Usuń
  5. Zawsze możesz zrobić entrelac z resztek i też będzie pięknie wyglądał choć ten czerwony melanż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu właśnie szukam odpowiednich resztek, może się uda następnym razem

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem