Sweter

Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa pod adresem sweterka i małej modelki.  :)

Dziś słów kilka o kolejnym sweterku, który robiłam na zamówienie.
Tym razem sweter grubasek, robiłam już taki wcześniej.
http://anpar40.blogspot.com/2019/09/jesien.html

Powstał taki sam w pięknym energetycznym kolorze. 

Włóczka - Elite Wool Grande (10dg/80m), druty nr 9
Pomysł i wszelkie wyliczenia - własne

Włóczka bardzo miękka i elastyczna, pierwszy raz z niej robiłam, ale sprawdziła się w takim grubasku i wiem, że pewnie jeszcze z niej coś zrobię. :)
No i oczywiście nie muszę mówić, ze kolor tu miał duże znaczenie, bo czerwień zawsze efektownie wygląda i zdecydowanie szybciej robótki przybywa. :)
Sweterek dotarł do właścicielki i mogę pochwalić się kolejnym udziergiem. 


  
Bardzo dziękuję, za fajne fotki zarówno modelce jak i fotografowi. ;) 
Mam nadzieję, że sweterek będzie się dobrze nosił i sprawował. :)

Dla Was moi drodzy przesyłam dużo pozytywnej energii w tym trudnym czasie, nie dajcie się smuteczkom, korzystajcie z pięknej pogody, na balkonie, tarasie, własnym podwórku. 
Ja mam dłuuugi sad, więc korzystam z tej wolności i zaraz idę na spacer. Pozdrawiam Was cieplutko.

Komentarze

  1. Przepiękny. Kolorek ekstra.Modelka cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sliczna modelka to I sweterek sie prezentuje :) Kolor boski.

      Usuń
  2. Śliczny sweterek :0) sama bym się taką czerwienią otuliła ;0)
    Cofnę się do poprzedniej wersji grubaska, może tam coś więcej o procesie produkcji napisałaś ;0)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrowia oraz Spokojnych Świąt :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za zyczenia Moniczko :), jesli pytasz o dane techniczne to raczej ich nie ma, kazda wloczka byla inna to i wyliczenia tez inne. Robilam oddzielnie plecy i przody, warkocz znalazlam w ksiazce dziewiarskiej.

      Usuń
  3. Prześliczny energetyzujący sweterek :) Aniu pogody ducha i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem