Sylwester 2020

Ostatni dzień w starym roku. Dziwny to był rok. Dla mnie osobiście nie najgorszy. Więcej czasu miałam na robótki, udało mi się zmobilizować i zadbać o zdrowie mimo tych wszystkich ograniczeń, oczywiście minusem było to, że wszystko prywatnie. 

Musiałam zmienić przyzwyczajenia, bo dom znowu zapełnił mi się po brzegi domownikami. 🙂 Ale nie narzekam, było gwarno i wesoło i bardzo pracowicie 😂

Nie oglądam tv ani nie czytam prasy dzięki czemu moje zdrowie psychiczne jest w normie. Wszelkie rozmowy na temat wszystkich teorii spiskowych dotyczących wirusa i szczepień ucinam od ręki. Każdy ma swoje zdanie i nie mam zamiaru nikogo wyprowadzać z błędu, ale też nie życzę Sobie, aby ktoś mi wykładał swoje racje. 

Jest to też dzień w którym obchodzimy z mężem kolejna rocznicę małżeństwa. 

W tym roku na tą okazję mam odpowiedni strój sylwestrowy, błyszczący i cieplutki 😁😅

Włóczka ze starych zapasów, wełenka ze steliną, więc skarpetki się błyszczą i można w nich tańcować. Jaki sylwester taki strój. 😉

 Tym robótkowym akcentem kończę ten rok.  A Wam moi kochani

    Życzę optymizmu i wiary, że Nowy Rok będzie lepszy.

Komentarze

  1. Nieważne, że w tą rocznicę ślubu nóżki odpoczną od eleganckich szpilek, ale na pewno złapiesz niejedno ciepłe spojrzenie swojego "księcia", usłyszysz miłe słowa uznania od najbliższych. Każdy rok jest inny, i musimy znaleźć swoje miejsce w każdej sytuacji. Dobrego nastroju na dzisiejszy wieczór życzę, a na przyszłe dni ładnych włóczek i ciekawych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko 😘 dziękuję za dobre słowa. Ja bardzo lubię spędzać czas w domu, wystarczy mi ciepły koc, robótka i jakieś ramię żeby głowę oprzeć 😉.
      Niech ten wieczór również i u Ciebie będzie dobrym czasem spędzonym z tymi których kochasz. 🙂

      Usuń
  2. Dziękuję za życzenia i również życzę samych dobrych rzeczy w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejnych cudownych rocznic, Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie moja droga 😘🙂, niech kolejny rok będzie lepszy od tego.

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Niech będzie lepszy od mijającego i przyniesie więcej radości. No i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, zdrówko bardzo ważne, niech ten kolejny rok przyniesie normalność. ☺️

      Usuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku! Zdrowia i Spełnienia Marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne skarpetki! W takim razie życzę podwójnie - noworocznie i rocznicowo - wszystkiego najlepszego i dużo świętego spokoju.
    My też nie oglądamy telewizji, bo i nie mamy telewizora, z czego w tym roku cieszyłam się wyjątkowo. Jak również wszelkie inne źródła denerwujących wiadomości omijam dość skutecznie szerokiem łukiem, stąd jak u Ciebie - nie mam poszarpanych nerwów. Choć wiosenna przymusowa izolacja dała mi się mocno we znaki. Oby takie sytuacje się nie powtórzyły, a nasze zwyczajne życie wróciło do swojej cudownej szarości codziennej.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś, codzienna szara rzeczywistość, niech wróci ☺️☺️☺️

      Usuń
  7. Najlepsze życzenia sylwestrowo-rocznicowo-noworoczne:-) Data ślubu nie do zapomnienia;-) Ja też mam oryginalną - 29 luty;-)
    Niech żyje bal... w skarpetkach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, grunt to dobry humor, w skarpetkach też można się dobrze bawić ☺️😁😁😁

      Usuń
  8. Skarpetki świetne. Szczęścia na wspólnej, dalszej drodze życia Wam życzę. Domowy Sylwester bez hałasu miał swoje zalety. Pierwszy dzień Nowego roku można było przeżyć bez bólu głowy i odczucia zmęczenia. Normalnego, spokojnego Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko oby był normalny tego życzę Nam wszystkim. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! I z okazji rocznicy - zdrowia, pomyślności wszelkiej i samych radosnych dni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejnych kolorowych i cieplutkich rocznic! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem