Drops belle

 Skusiłam się na promocję i zakupiłam.   Zapomniałam zupełnie, że z bawełną się nie bardzo lubimy. 😅

Żeby było ciekawiej wymyśliłam sobie niby prosty sweterek, ale zdecydowanie szło jak po grudzie. Pierwsze podejście skończyło się pruciem bo wyszedł namiot. Przy drugim podejściu miałam pod górkę z rękawami.

Co się naprułam przy tym sweterku tego mi nikt nie odbierze 😂😂😂.

Bawełna dla mnie zawsze jest nieprzewidywalna, ja swoje....., ona swoje.

Ale nie dałam za wygraną, choć parę razy miałam ochotę rzucić w kąt.

Dziś tylko kilka szczegółów i mała zapowiedź. Jak znajdę fotografa to chętnie pokaże na ludzi. Bo z bluzeczki jestem mega zadowolona, z włóczki zresztą też. Teraz wiem czego się po niej spodziewać i uwaga..., zamówiłam na jeszcze jedna bluzeczkę inny kolor. 😁😂

Dane : 8 motków belle dropsa, druty nr 4, kolor cherry. 

Ażur na dole wygrzebany z jakiejś starej gazetki. Sweterek robiony w kawałkach i zszywany. Wrabiałam główkę rękawa od góry i w dół już prosto, a na końcu ażurek . Mogłam zrobić długi rękaw, spokójnie by starczyło, ale ja lubię taką długość rękawa. 

Szczególnie przy letnich sweterkach.





Pozdrawiam słonecznie i wakacyjnie. 😁


Komentarze

  1. Bardzo ładny kolor tego sweterka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak sweterek na " ludziu" wygląda. Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo powiem tylko że według mnie wygląda ekstra. 😂😂😂

      Usuń
  3. Miałam bluzkę z Belle , owszem miła w dotyku, trochę "naddała się" w praniu, ale ogólnie jest to włóczka ekonomiczna i dość przyjemna. Ten kolor "cherry" jest śliczny. Pięknie wydziergałaś, rób zdjęcie bodaj w lusterku, czekamy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że z bluzeczka się polubimy, fajnie się nosi. Chwilowo co prawda za gorąco, ale może jutro jakieś foto.

      Usuń
  4. Super sweterek, śliczny kolor :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że względu na kolor zakupiłam ta wlóczke właśnie. 🙂

      Usuń
  5. Piękna bluzeczka.Zeby jak tak trafiłam z wielkością.Widzę że róże ściełaś do wazonu, cudowne są.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula za którymś razem trafisz, ja pierwsze podejście miałam fatalne i połowa swetra poszła do sprucia. 🤭

      Usuń
  6. Bohaterką jesteś już tylko z powodu tego, że zrobiłaś wszywane rękawki z główką. A jeszcze "pokonałaś" ta włóczkę dzielnie, możemy sobie po Tobie i Twoich uwagach też do zmagań z Bellą zabrać się. Jesteś wielka. Pozdrawiam seredecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Honoratko, do bohaterki to mi daleko, ale nie dałam się fakt pokonać bawełnie 😂😂😂🤭. Pewnie łatwiej by było zrobić reglan od góry, albo kimonowa sweterek, który też mnie korci. Ale mam obawy czy się w nim będę dobrze czuła. Bawełna jest bardzo wydajna i trzeba zdecydowanie mniej oczek nabierać na korpus niż zwykle. Czekam na Wasze sweterki z tej włóczki. 🙂

      Usuń
  7. Piękny ten kolor 😍 kusi mnie niezwykle, kurcze pewnie rzutem na taśmę go zamówię dzisiaj 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się śpiesz, ja dziś zamówiłam też jeszcze inny kolorek 😂😂😂

      Usuń
  8. Zrobiłam sweter z tej włóczki i nawet tego samego koloru. Też prułam bo pierwsza wersja mi się nie podobała. Włóczka bardzo fajna, kupiłam kolejne motki w dwóch kolorach. Zastanawiam się czy nie kupić trzeciego bo cena zachęcająca 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że w tym sezonie belle robi furorę 🙂. Ja pierwszy raz z niej robiłam, ale teraz już wiem czego się spodziewać po tej włóczce, więc kolejny sweterek mi nie straszny. 😁

      Usuń
  9. Noooo nie! Koniecznie pokaż na ludziu! Sweterek jest śliczny :0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, w sumie to on całkiem prosty. Kolor robi cała robotę. 😂😅

      Usuń
  10. Mnie też podoba się ten kolor, ale poza tym sweterek bardzo fajnie jest pomyślany i zrobiony. Rękawów od góry jeszcze nie robiłam, więc podziwiam umiejętności. Ażuru ma nie za dużo, a jednak jest wyeksponowany. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem