Cardigan

 Dziękuję Wam za miłe słowa pod adresem spodenek i mojej modelki. ☺️ 

Sprawą komentarzy zajmę się za chwilę, to już ostatni tydzień, może dwa kiedy kończę porządki w sadzie i na działce. Moniko skorzystam z Twojej podpowiedzi, tylko muszę Sobie przypomnieć jakie miałam hasło. Obawiam się, że jak się wyloguje to potem będę miała problem z zalogowaniem ponownym. 🤭 Chce na spokojnie usiąść do komputera i się tym zająć, ale potrzebny mi wolny dzień. 

Dziś pokażę najnowszy udzierg z moheru zakupionego na wiosnę wspólnie z dziewczynami i Eleną z Włoch. 

Do moheru dołożyłam czarna nitkę dropsowej bawełny, żeby nadać wyrazistości sweterkowi. Nie pamiętam jaka była grubość moheru, ale spokojnie na druty od nr 7 do nr 9 pasowało. Ja wybrałam druty nr 9, bo chciałam żeby swetrzysko było luźne i nie sprawiało wrażenia ubitego. 

Zadowolona jestem z tego moherku bo niesamowicie ciepły, nic nie podgryza i nie mehaci się. 

Alpaca Mohair Rosso Viola, druty nr 9.





Akurat wbiłam się wyjątkowo w sezon. Noszę codziennie i jestem wyjątkowo zadowolona. 😁☺️

Pozdrawiam Was, trzymajcie się cieplutko. 


Komentarze

  1. Piękny "udzierg". Przypomniałaś mi, że powinnam chwycić się za druty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie na jesień taki kolor "wrzosowaty", ale najważniejsze, ze dobrze się nosi i dobrze się w nim czujesz. Gratulacje z powodu udanego projektu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu sweter jest bardzo ładny i jest Ci w nim ślicznie :0)
    Opisz mi na maila, o co chodzi z tymi komentarzami, coś wymyślimy ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest. Ekspresowa robota. Ja swój kończę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Swetrzycho, że ho,ho! Teraz to może już nawet śnieg padać:) Fajne połączenie włóczek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter może zastąpić krótki płaszczyk. Bardzo korzystny dla Ciebie fason:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cardigan bardzo ładny i wygląda na wyjątkowo ciepły. Podziwiam Twoją pracowitość, bo przecież ostatnio obowiązków Ci przybyło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny kardigan wydziergałaś! Do tego świetne kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem