Spodenki dla maluszka.

 Najpierw jednak pytanie. Otóż popsuła mi się możliwość odpowiedzi na Wasze komentarze, nic nie zmieniałam w ustawieniach. Nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić, ktoś, coś?  Nie ukrywam, że mnie to zirytowało, lubię mieć możliwość rozmowy z Wami w ten sposób.

Przejdźmy do spodenek, robiłam je już jakiś czas temu z Merino 50g/170m, druty nr 3,5.

Obejrzalam kilka filmików na YouTube, jak takie spodenki zrobić i zrobiłam. 😁 

Nie zapisywałam jednak żadnych wyliczeń bo wiem, że to akcja jednorazowa. Za jakiś czas jak będę ją ewentualnie powtarzała, to wyliczenia trzeba będzie już robić nowe. 

Cieszy mnie to, że jest już spora część dziewczyn, która kręci różne filmiki po polsku i zawsze można coś podpatrzeć. Wielkie dzięki dla nich za to. 🙂

Spodenki doczekały się w końcu sesji, w roli głównej moja najnowsza modelka. 😁😁😁


Pomału już wracam do robotkowania, sezon prac ogrodowo podwórkowych dobiega końca. Na drutach już kolejna mała robótka zaglądajcie. 😁 Pozdrawiam cieplutko.

Komentarze

  1. Spodenki prześliczne i praktyczne, a modelka do schrupania bez smarowania. Pozdowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelka cudna i dorodna, a spodenki- ślicznościowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodenki, a sezon ogródkowy przerwał mi deszcz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te spodenki :) A Maleństwo takie rozkoszne!
    Pamiętam, że kiedy pierwszy raz zabierałam się do robienia spodni, też dziecięcych, byłam przekonana, że oto zdobywam niebosiężną górę, że porywam się na coś niebywale trudnego. Po czym okazało się, że to jest tak łatwe, że kolejne mogłam dziergać z głowy :) Bardzo wdzięczne są takie malutkie robótki.
    Wspaniałego, niepowtarzalnego czasu z Maleństwem i w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj się wylogować i ponownie się zalogować ;0) i pogrzebać trochę w ustawieniach ;0) czasem pomaga ;0) a jak nie pomoże to napisz do mnie maila, coś zaradzimy ;0)
    Spodenki cudne! Szczęściara z Ciebie Aniu :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem