Sukienka

W temacie komentarzy nadal nic, Moniko wylogowanie i ponowne zalogowanie nie pomogło.Może któraś wie co z tym fantem zrobić? Ponieważ nadal nie mogę na nie odpowiadać, odpowiem tu.

Cieszę się, że spodobał Wam się mój ciepły sweter. Jest mega ciepły i noszony codziennie. Idealnie wbiłam się z nim w pogodę. 

Dziś pokaże znowu coś z serii dla maluszka. :)



Maleństwo wybierało się na imprezkę, więc potrzebna była sukienka. Włóczka ze starych zapasów, sporo jej mam a na takie maleństwo mało wychodzi.  Imprezka była udana, jak widać wnusia pokazuję, że okej. ;) :D

Sezon prac podwórkowych pomału dobiega końca. Jednak pogoda płata psikusa i opóźnia niektóre prace. Dziś skorzystałam i zrobiłam już częściowo porządki w tunelu oraz rozsadziłam truskawki. Jak mi się uda to jutro skończę porządki w ogrodzie warzywnym i pokoszę trawę na zimę, po raz kolejny ;).

Od środy zapowiadają deszcz, więc pewnie usiądę i zacznę jakiś nowy projekt. Włóczki mam pod dostatkiem, a ostatnio sięgnęłam po maszynę do szycia. Bluzka, którą sobie uszyłam jest już noszona, jak się nadarzy okazja to wrzucę jakąś fotkę. :)

Zmobilizowałam się w temacie czytania książek. Zaczęłam czytać po dość ciekawą książkę - dr Mike Dow - Zacukrzony mózg. - jak odtruć organizm z nadmiaru szkodliwego cukru.

Komentarze

  1. Sukienka słodka , pewnie długo posłuży maleńkiej księżniczce.Nie lubię porządków jesiennych, w tym roku że względu na zdrowie nie wezmę w nich udziału.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zawsze jestem w formie. W tym roku zmieniłam trochę sposób odżywiania i zaczęłam systematycznie ćwiczyć. Więc jest poprawa, Tego Ci życzę moja droga.

      Usuń
  2. W babcinym hafcie można śmiało na każdą imprezę. Rozumiem, jak zabierają czas jesienne porządki, szczególnie te spadające liście wkurzają. Trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet tych liści już nie grabie, czekam aż spadnie ostatni listek 😅😉 pozdrawiam Honoratko 😘

      Usuń
  3. Mając taką zdolną babcię, wnusia może zaimponować strojem. Imprez będzie coraz więcej, więc radości dziergania Ci nie zabraknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dziewczynka w uroczej sukieneczce. Kwiatuszki to taka wisienka na torcie, bardzo pięknie to wygląda i idealnie leży na małej panience.
    A mi brakuje takiego kopania w ziemi, więc zgodziłabym się nawet na jesienne porządki, byle zakosztować pracy w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam siedzieć w ogrodzie, zawsze to wolałam niż porządki w domu 🤭😅

      Usuń
  5. Aniu, sukieneczka jest przecudna, a imprezowiczka z pewnością była najlepiej ubraną Panienką :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)
    Ps.
    Odbierz pocztę ;0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika duża buźka dla Ciebie i Twojego wspaniałego syna :) :) :)

      Usuń
    2. Ależ niezamaco ;0)
      Poza tym cała przyjemność po mojej stronie :0)
      Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

      Usuń
  6. Jaka śliczna modelka w uroczej sukieneczce :) Słodziak będzie szybko rósł to i włóczka wyjdzie nie wiadomo kiedy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze w tej sukience jednak wnusia zaprezentuje się kilka razy. ☺️ I niech rośnie rośnie, będą kolejne 🤭

      Usuń
  7. Przecudny maluszek, sukienusia przesłodka. Też miałam problem z komentarzami, u mnie pomogła zmiana przeglądarki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat naprawiony, pomógł syn Moniki 🙂. Inne opcje zawiodły. Pozdrawiam ☺️

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem