Kamizelka

Dostałam od córki zdjęcie kamizelki z pytaniem czy tak zrobię ? Czemu nie, rozrysowalam sobie wzorek i przeliczyłam oczka. Potem już było prawie z górki. Bo choć robótka szybka, to tempo było dość wolne. Włóczka to kaszmir zamówiony przez córkę z AliEkspress, mam już zrobione z niej dwa sweterki. Są mile i ciepłe. Kamizelkę zrobiłam podwójną nitką, druty nr 4,5 i 5. Podoba mi się, co prawda nie chodzę w kamizelkach, ale może zrobię jeszcze jedna tylko w jaśniejszym kolorze, żeby wzór był bardziej widoczny.

Komentarze

  1. Bardzo ładna zwłaszcza że lubię warkocze. Zastanawiam się na zakupem z Alli ale na razie muszę wyrobić to co mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ja też wyrabiam to co w pudlach. Ale dziewczyny same podrzucają wełenkę na swoje wyroby. 🙂

      Usuń
  2. Pięknie wygląda ta kamizelka na modelce, a wzory są bardzo dobrze widoczne. Chętnie zobaczę też jasną wersję. Tej jesieni postanowiłam sobie wydziergać kamizelkę i mam wrażenie że wszędzie widzę dzianinowe kamizelki:-) Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wróciły do łask te kamizelki. 😁 Kolejna wersja chyba będzie na wiosnę, sądząc po tempie z jakim się do niej zabieram. 🤭

      Usuń
  3. Kamizelka- to klasyka, co jakiś czas znowu powraca do naszych szaf, a na jesień i zimę, jak znalazł. Dobrze mieć, mamę, która każdy wzór nawet ze zdjęcia ogarnie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honoratko, tu akurat była prosta sprawa bo i warkoczyki łatwe 🙂. A kamizelka to zawsze ponadczasowy dodatek do ubrań 😁.

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem