Szydełkowa bluzeczka

 Wyrabianie małych klebuszków, zalegających w pudle, idzie bardzo szybko. 😁 Szczególnie jak się złapie w rękę szydełko i robi rozmiar bardzo malutki.

Robiłam na wyczucie i nawet wyszła dobra, trochę luźna więc wnusia troszkę ponosi.

Taka prosta od góry robiona, słupkami. Szydełko nr 3, bawełna z szuflady bez metek, pozostałości po innych udziergach.

Co tu więcej można pisać, lepiej pooglądać. 😉


Już zrobiłaś? To nara... 😂


Rękawki celowo krótsze, żeby nie było problemów, tak podobno wygodniej.  
A na szydełku kolejne wdzianko, tym razem jako kamizelka. 
Turbo babcia 😂😂😂 no ale małe szybko się robi, a jeszcze jak wnusia nosi, to z chęcią łapie za szydełko albo druty. 
Oczywiście dla Siebie też zaczęłam letnie wdzianko, mam nadzieję, że skończę w miarę szybko. 🤔😉
 Kwiaty i warzywa zaczynają się rozrastać, więc pracy w ogrodzie sporo, niestety mały psiak rozkopuje mi grządki. 🙈

I zaprzyjaźnia się z wnusią. 😁 Nareszcie ktoś kto chodzi na czterech jak i on. 
Pozdrawiam Was już czerwcowo. 


Komentarze

  1. Wnusia i bluzeczka prześliczne ! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂 serdeczności wysyłam również.

      Usuń
  2. Widać, że właścicielka zadowolona z bluzeczki :D A takiego psiaka chultaja to i ja mam, nawet podwyższane grządki to dla niego nie problem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, mam w skrzynkach warzywa i to nie problem, sama niewiem co mi wyrośnie w tym roku. 🙈

      Usuń
  3. Masz motywacje do dziergania, bo chce się wnusię stroić, a piesek trochę ci w ogrodzie poporządkuje, abyś za długo przy szydełku się nie zasiedziała. Sama słodycz z tych twoich milusińskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wesoło się zrobilo, psiak w warzywach robi mi porządki, ma szczęście, że się do kwiatków nie zbliża 😂. A dziewczynkę wiadomo, że stroić trzeba. 😁

      Usuń
  4. Piękna bluzeczka! I wnusia także.

    OdpowiedzUsuń
  5. Resztkowce cudowne.Piekna bluzeczka a mała dama słodka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie znalazłam przeznaczenie na walające się klebuszki. 😁Pozdrawiam

      Usuń
  6. Napisałam się co wlezie i uciekło się bujać😄masz komu robić bo to wnusia ja doczekałam się prawnuczka więc kocyki sweterek i dalej nie ma co dziergac
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, dla wnuczka zrobiłam, kocyk i jeden sweterek i na tym się skończyło. 😂

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem